اطری: امیدوارم همه سختی‌ها را با مدال المپیک جبران کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اطری با بهره بردن از تجربیات گرانبهای سالها حضور در میادین مختلف، توانست از سد حریفی جوان، جسور و جنگنده عبور کند.

خبرورزشی - قطعاً اگر بهره‌مندی از این تجربه ارزشمند و چاره‌ساز نبود، شکست و ناکامی احتمالی اطری مقابل رحمان عموزادخلیلی دور از ذهن و تصور نبود. اما ملی‌پوش وزن‌اول کشورمان در مسابقات متعدد قهرمانی‌جهان و المپیک، توانست با تدبیر و برنامه‌ای خاص از سد حریف شایسته و جوان خود با نتیجه ۶ – ۴ عبور کند. بعداز این دیدار حساس انتخابی رضا اطری گفت: 

خدا را شکر فکر می‌کنم این برای پنجمین یا ششمین بار است به تیم‌ملی رسیدم. این مسابقات سرِ وزن قانونی برگزار شد و امیدوارم با این کشتی، دوباره بتوانم با دوبنده تیم‌ملی در المپیک کشتی بگیرم. 

رحمان عموزاد هم کشتی‌گیر جوان و خیلی خوبی است که فکر می‌کنم همین الان می‌تواند به‌خوبی در وزن بالاتر و حتی ۶۵ کیلو خیلی راحت کشتی بگیرد. من تمرینات او را با ۶۵ کیلویی‌ها دیده‌ام و فکر می‌کنم نباید دراین شرایط سنی، خیلی وزن کم کند. نه این‌که چون حریف من در این وزن است، بلکه او توانایی آن را دارد که زیاد وزن کم نکند و در وزن بالاتر هم موفق باشد و پرچم کشورمان را در میادین جهانی و المپیک به اهتزاز درآورد.

شرایط کرونا و قرنطینه‌های مراقبتی، وضعیت حضور در اردوها را سخت‌تر و دشوارتر کرده است. امیدوارم انشاءالله با کسب مدال المپیک همه این سختی‌ها را با افتخارآفرینی جبران کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی