یواخیم لو: در تیم ملی آلمان لحظاتی جادویی داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو پس از این که اتمام همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال آلمان در پایان یورو ۲۰۲۰ اعلام شد، گفت این تصمیم را آگاهانه گرفته است.

خبرورزشی - پس از اعلام خبر جدایی یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان پس از پایان یورو ۲۰۲۰، سرمربی مانشافت در کنفرانسی مطبوعاتی درباره این تصمیم توضیحاتی ارائه کرد.

لو در این باره گفت: «این تصمیم را کاملاً آگاهانه، سرشار از حس افتخار و غرور و با قدردانی بی‌پایان از همه آنهایی که حامی‌ام بوده‌اند اتخاذ کرده‌ام اما این تصمیم سبب نمی‌شود که ذره‌ای از انگیزه‌ من برای کسب بهترین نتایج با تیمم در یورو کم شود. به دوران کاری‌ام در تیم ملی آلمان افتخار می‌کنم چون یک تجربه بسیار خاص بود. مربیگری در تیم ملی کشور، یک افتخار بزرگ است ضمن اینکه من در این تیم نزدیک به ۱۷ سال با بهترین فوتبالیست‌های کشور کار کرده‌ام و از آنها در تمام مراحل پیشرفت‌شان حمایت کردم. من با آنها هم پیروزی‌های فوق‌العاده و شیرین داشتم هم شکست‌هایی دردناک را تجربه کردم اما لحظات خارق‌العاده و جادویی کارم در کنارشان بیشتر بوده و این هم تنها محدود به قهرمانی‌مان در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نمی‌شود. من قدردان اتحادیه فوتبال آلمان بوده و همواره خواهم بود چرا که همیشه از من حمایت کردند و بهترین شرایط را برای کار و تمرین تیمم فراهم کردند. هنوز هم در خودم انگیزه‌ و انرژی بی‌انتها برای کسب موفقیت در مسابقات یورو می‌بینم. تا آن زمان تمام تلاشم را انجام می‌دهم که حاصل کارمان باعث خوشحالی هواداران در پایان آن تورنمنت باشد، ضمن اینکه می‌دانم این احساس و این انگیزه در مورد تمامی بازیکنانم هم صدق می‌کند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    خوبیش اینه تیم ملی المان نگران مسائل بهداشتی نیست دیگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی