نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش کلوپ به شایعه هدایت تیم ملی آلمان/ با سرخ‌ها سه سال دیگر قرارداد دارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با قطعی شدن خروج لو از جمع ژرمن‌ها بار دیگر گمانه‌زنی درباره آینده کلوپ آغاز شده است و سرمربی لیورپولی‌ها این بار هم آن را رد و بر تعهد خود نسبت به قراردادش با لیورپول تأکید کرد، قراردادی که تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد.

خبرورزشی - با اعلام رسمی یواخیم لو مبنی بر پایان فعالیتش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ تابستان امسال، بار دیگر گمانه‌زنی‌ها درباره ورود یورگن کلوپ به عنوان جانشین وی از سر گرفته شد.

سرمربی سرخ‌های مرسی ساید در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر لایپزیش گفت: «اگر می‌خواهید بپرسید که آیا من آماده‌ام که سرمربی تیم ملی آلمان شوم، باید بگویم که خیر. لـو سال‌های فراوان کارش را در این تیم عالی انجام داد و یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ این تیم بود. من فکر می‌کنم که او می‌خواهد تجربه خوبی از حضور در این دوره از جام ملت‌های اروپا برای خودش بسازد. بعد از او هم یک نفر دیگر این کار را برعهده خواهد گرفت. ما کلی مربی آلمانی خوب داریم. من نه تابستان و نه بعد از تابستان آماده قبول هدایت تیم ملی آلمان نخواهم بود. من سه سال دیگر با لیورپول قرارداد دارم. شما وقتی یک قرارداد می‌بندید باید به آن پایبند باشید.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی