یوونتوس ۳ - پورتو ۲/ پورتو پس از اخراج طارمی، یووه را حذف کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پورتو در شبی که مهدی طارمی اخراج شد، با وجود شکست ۳ بر ۲ مقابل یوونتوس با گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

خبرورزشی - در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس که بازی رفت را ۲ بر یک به پورتو باخته بود، از تیم پرتغالی میزبانی کرد و با وجود برتری ۳ بر ۲ از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ببینید:

نیمه نخست برنامه‌های پورتو به خوبی پیاده شد و در ضدحملات چند فرصت خیلی خوب داشتند. دقیقه ۶ طارمی دو ضربه به سمت دروازه یووه زد که دومی به تیر دروازه برخورد کرد. ستاره ایرانی اژدهایان پرتغالی دقیقه ۱۷ پنالتی گرفت که اولویرا آن را تبدیل به گل نخست بازی کرد. در ادامه این نیمه هم یووه هرچه تلاش کرد نتوانست دروازه مهمانش را باز کند.

ببینید:

شادی گل اولویرا در دیدار پورتو و یوونتوس

نیمه دوم، نیمه کیزا بود. ستاره جوان ایتالیایی در دقیقه ۴۹ با پاس رونالدو کار را به تساوی کشاند. دقایقی بعد مهدی طارمی که یک کارت زرد داشت، توپ را بعد از سوت داور شوت کرد تا کارت زرد دوم را بگیرد و پورتو از دقیقه ۵۴ به بعد ۱۰ نفره شود.

ببینید:

دقیقه ۶۳ هم ضربه سر تماشایی دیگری از کیزا در این دیدار یووه را پیش انداخت و کار در مجموع دو بازی مساوی شد که این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه هم پابرجا بود.

گل کیزا در دیدار یوونتوس و پورتو

ضربه ایستگاهی زمینی و تماشایی اولیویرا در دقیقه ۱۱۵ نیمکت پورتو را منفجر کرد و این تیم را در آستانه صعود قرار داد. دقیقه ۱۱۷ این گل را رابیو تلافی کرد، اما برای صعود یووه کافی نبود و در نهایت یاران رونالدو خیلی زود از لیگ قهرمانان کنار رفتند.

ببینید:

شادی صعود بازیکنان پورتو بعد از حذف یوونتوس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    اوم یادمه تتلیتی وحشتناک باهوش با قاطعیت تمام می گفت بدون ذره ای تردید یوونتوس دمار از روزگار نماینده لیگ درپیتی پرتغال در میاره
    • با حقارت شرم تاژی ام IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      پیرلو یه چیزای در حدفرهاد مجیدی استقلاله فاجعس تیم ده نفره هم نبرد
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    طارمی قشنگ بازی رو حماسی کرد هم پنالتی گرفت هم اخراج شد یعنی عجب بازی بود بالاخره این خیریت هم به یک جایی رسید خخخخخخ حیف بازی رفت یک چهارم نیست
  • افشین IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    فقط یک نکته را بگم بازیکنان ایرانی شاید حتی بخاطر استعداد ذاتی تکنیکی یا تاکتیکی باشند اما هنوز که هنوزه اخلاق حرفه ای را یاد نگرفتند و بازی لیگهای بزرگ را با بازی محلی اشتباه میگیرند مهدی طارمی دومین بارشه که در بازی های حساس پورتو اخراج میشه یا نمونه های دیگه شو تو بازیهای حساس دیدیم مثل با دست زدن توپ تو فینال لیگ قهرمانان اسیا یا نیمه نهایی با ژاپن و ....
  • حسین شاکری بوشهری IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    مهدو خدا رحمت کنه رفتگونت که واژه خیریت وارد فرهنگ پرتغالیا کردی!
  • محمدحسین آرویش DE ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    اقا مهدی ... یه باشگاهی در سطح اول فوتبال اروپا و جهان که صدها میلیون دلار هزینه میکنه تا باین مرحله در فوتبال باشگاهی اروپا برسه هیچوقت نمیتونه از گناه اخراج بازیکنی که بیجهت و اماتوری اخراج میشه ... بگذره ... اونقدر گرگعایی با دندونای تیز روی نیمکت پورتو نشسته اند و منتظر همین فرصتهای کوچیکی هستن که جای تو رو بگیرند و تو هنوز بچه بازی در میاری و فکر میکنی لیگ یک فوتبال ایرانه و تو هم بازیکن شاهین بوشهری ... اخه این شوت زدن بیموقع زیر توپ و پس از سوت داور رنج کدام خستگی و درد کدام عصبیت رو از تو دور کرد ... جز اینکه تیمت رو ۷۵ دقیقه ده نفره به مصاف گرگهای یوونتوس فرستادی .... مطمئن باش این مربی حالا حالاها بتو اعتماد نمیکنه... نیمکت نشینی مرحله رفت یکچهارم که جریمه قانونیت است و اونی که منتظر فرصتی بود تا از نیمکت کنده و جای تو را بگیرد به این اسونیها وا نمیدهد ... و تو شاید تا پایان حضور پورتو در .لیگ قهرمانان دیگه رنگ چمن بازی رو نبینی ....‌تا یاد بگیری فوتبال حرفه ایی یعنی چه ؟ ... ۹ ‌‌
  • علی تاجی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    اگر بخوایم بی تعصب فکر کنیم. دیشب طارمی یه تنه داشت تیم رو نابود میکرد و تاثیری مثبتی در بازی نداشت. به غیر از اون فرصت اول بازی که اگر با گل های کیزا مقایسه کنیم معلوم میشه طارمی چقدر بد ضربه زد بقیه بازی رو در زمین راه میرفت. حتی پنالتی روی طارمی هم با لطف داور گرفته شد. در مجموع با شروع نیمه دوم طارمی به قصد اخراج وارد زمین شد و طی چند دقیقه انواع واقسام خطا ها و خشونت های بی مورد رو انجام داد. بعد از اخراج طارمی پورتو منسجم تر و تیم تر بازی کرد. کاش طارمی عاقل تر بازی کنه و با این اخراج های بچه گانه لگد به بختش نزنه.
  • مکتب کثیف عبدو NL ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    مهدی دایومی همونجوری که مفت مفت برای لنگ پنالتی باد آورده می گرفت و بعد حریف رو مجبور می کردن برای جبران گل خورده جلو بکشه و در ضد حمله گل بزنن( تاکتیک دفاع اتوبوسی لنگ و ضد حمله به سبک اروپای شرقی - برانکو دلال کروات و یحیی گل ممدی) در این بازی هم یه پنالتی مفت الکی گرفت متاسفاته علی رغم بازی در اروپا هنوز دست از این رفتارهای غیرفوتبالی و کثیف برنداشته..
    • غضنفر IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      شما هر کاری بکنی تا در عصر ویدیو چک پنالتی های طارمی را زیر سوال ببری قادر نخواهی بود اما اونی که دایو واقعی بود به اذعان تمامی کارشناسان کسی نبود جز سرمربی محترم تیم شما که احتمالا شما بازی ها و دایوهای در حد شیرجه المپیکش را بیاد نمیاری!
    • .،. IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
      فقط تو کشور جهان چارمی مث خودمون ملت جا اینکه طرفدار لژیونر خودمون باشن بحث بچگونه لنگ و کیسه رو وسط میکشن و در باره گذشته بحث می کنن
  • مجید IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    من طرفدار هیچ کدوم نبودم ولی از اینکه یک ایرانی تو تیم پورتو بود دوست داشتم پورتو و طارمی در مراحل بعدی لیگ قهرمانان ببینم ، من تو بازی، په په مدافع پورتو رو یک رهبر تمام عیار دیدم . کاش طارمی یه کم حرفه ای تر رفتار کنه .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی