نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
۰ |
۰
برگزاری تمرین پرسپولیسی‌ها با آمادگی کامل بازیکنان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تمرین امروز از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

خبرورزشی - در این تمرین که در هوایی بهاری و با وزش شدید باد برگزار شد، بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه، به بازی آقا وسط پرداختند. پاسکاری‌های تحت فشار و بازی با چهار دروازه کوچک، بخش بعدی تمرین بود که با تاکید کادر فنی بر انجام درست آن، در دستور کار قرار گرفت. فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم زرد و مشکی، قسمت پایانی تمرین امروز بود که در این بازی، یحیی گل محمدی نکات فنی و تاکتیکی مورد نظر خودش را به بازیکنان انتقال داد.

تمرین چهارشنبه بعد از یک ساعت به پایان رسید و نسبت به تمرین روز گذشته سبک‌تر انجام شد. بازیکنان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

تمرین امروز بدون غایب و مصدوم، با تمرکز بالا و شادابی سرخپوشان برگزار شد.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به کرمان را در برنامه دارد که بعد از تمرین، با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد کرمان ترک خواهد کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ اسفند ماه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان با قضاوت عباس راکی، میهمان تیم مس نوین خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی