نمی‌توانم درباره تفاوت فکری و مجیدی صحبت کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی تیم پیکان اعتقاد سخت‌ترین قرعه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به این تیم خورده است.

خبرورزشی - حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم پیکان مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: سخت‌ترین قرعه ممکن به پیکان خورده است. استقلال تیم بسیار خوب، باشخصیت و قابل احترام است و بازی خیلی سختی پیش رو داریم.

«با توجه به زمان کمی که در هفته داشتیم، روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم.» وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: استقلال اینقدر شخصیت بزرگی دارد که می‌تواند انگیزه زیادی به بازیکنان ما بدهد. امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم، بازی خوبی ارائه کنیم که همراه با کسب نتیجه باشد.

مربی پیکان درخصوص اولویت خودروسازان در مسابقات عنوان کرد: انگیزه و اولویت تیم ما برای لیگ برتر است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا رتبه خیلی خوبی در لیگ برتر کسب کنیم، اما برای بازی فردا هم انگیزه‌های خاصی داریم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که نتایج خوبی در جام حذفی بگیریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و امیدوارم پس از پیروزی در دیدار فردا، انگیزه بیشتری برای ادامه جام حذفی داشته باشیم.

پاشایی در مورد تغییر کادر فنی استقلال خاطرنشان کرد: نمی‌توانم درباره تفاوت مربیان صحبت کنم. استقلال باشگاه بزرگی است و تصمیم گرفتند فکری عوض شود و مجیدی بیاید. هر دوی ‌آنها از بازیکنان و نفرات بزرگ باشگاه استقلال بودند و امیدوارم هر فردی در این باشگاه فعالیت می‌کند، موفق باشد.

وی در مورد فعالیت باشگاه پیکان در نقل و انتقالات زمستانی تصریح کرد: بارها گفتیم که جنگ نابرابری در نقل و انتقالات وجود دارد و می‌دانستیم نمی‌توانیم ستاره‌ای در نقل و انتقالات جذب کنیم. تمام تلاش خود را کردیم تا بازیکنان خوب لیگ یک را بگیریم که متأسفانه زمانی که به قرارداد می‌رسید، نتوانستیم آنها را جذب کنیم. مشکل از باشگاه نبود. در منابع مالی محدودیت داریم و نمی‌توانستیم با باشگاه‌های دیگر رقابت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهبودی IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    شما به بازیکناتون یسپارید پنالتی ندن خطر جدی ای تهدیدتون نمی کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی