من علی منصوریانم؛ این دفعه تا آخرش هستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک در مراسم معارفه‌اش خطاب به هواداران صحبت کرد.

خبرورزشی - علیرضا منصوریان در مراسم معارفه به عنوان سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: عرض سلام به تمام طرفداران، از همه شما تشکر می کنم. برایم جذاب و جالب بود. دست یکایک شما را می‌بوسم. از هیات مدیره باشگاه، استانداری محترم، از رئیس و مدیرعامل کارخانه محترم و از اینکه این مسئولیت سخت و دشوار را به من محول کردید کمال تشکر را دارم. از اینکه در این شرایط سخت کرونا افتخار دادید و بنده نوازی کردید که به ورزشگاه آمدید، شاید اولین معارفه‌ای بوده که بعد از استقلال به این شکل داشتم. 

او اضافه کرد: از رسول عزیز (خطیبی) تشکر می‌کنم که زحمت زیادی برای این تیم کشید و امتیازات خیلی کافی را به دست آورد. ما مسیر همواری را داریم اما در دو هفته گذشته یکسری اتفاقات افتاد و نتایج قابل قبول هواداران و خود بازیکنان نبود. روزهای سختی را کنار هم می‌گذرانیم که آن را به روزهای خوب تبدیل کنیم و همینطور ما روزهای سخت خواهیم داشت. یک محل گذری را برای این بازیکنان بگذارید که بتوانند به لیگ برتر برگردند و شرایط ایده آل را رقم بزنند.

منصوریان بیان داشت: خداراشکر بخشی از بازیکنانی که دوست داشتم در تیم خودم بازی کنند الان رو به روی من نشسته‌اند. همانطور که اساتید فرمودند دست به دست هم بدهیم و این روزها را بگذرانیم. خوشحالم که استان مرکزی در لیگ برتر نماینده دارد. با استاندار، هیات مدیره و مسئولان کارخانه صحبت کردم که تمام قد از بازیکنان حمایت کردند و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم به ثبات کلی برسیم و کسی نیستم که دست یاعلی بدهیم و قطع کنم، تا آخرش هستم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    خیلی دوست دارم بدونم واسطه قراردادهای منصوریان با تیم های لیگ برتری کیه
    • حمید علوی CA ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      مافیای فوتبال شبکه ایست متشکل از عناصر و عوامل مختلف، در بخش‌های مختلف و لایه های متعدد. بعضی از این لایه ها خیلی عمیقتر و‌پنهان تر از این حرفا هستن که من و شنا بتونیم بشناسیمشون، اما بطور کلی از مدیر و مربی فوتبال و‌دلال بگیر تا ورزشی نویس ‌و رسانه و مجری برنامه های ورزشی و‌ حتی افراد و ساختارهای حکومتی در این شبکه مشغولن. شاخه های پایین تر این شبکه معمولا اونایی که در مرکز شبکه هستن رو‌نمیشناسن (تا برسه که من و شما بشناسیم).
    • علی GB ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      حسین هدایتی
  • تاجی طبرستانی IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    در هر حال و هر صورت یه تیم داره !!!!!!
  • حسین IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    این تو نیستی که تعیین میکنی تا آخرش هستی. این نتایج و مدیرعامل تیم اراکه که تعیین میکنه تا کی باشی. تو تراکتور هم از این گنده گویی ها داشتی.
  • عامیرزا IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    منم علی منصوریان، شیشلی عاسیایی، سند رسمی ششتایی دوم عستقلالیا با فیلم و دی وی دی فول اچ دی،منم شومن اعظم عابیا،سوت بلبلی میزنم تمام کلاغای استادیوم همزمان میگورخن،دست تو دست سرمربی حریف جلو دوربین تلوزیون اشک میریزم جوریکه راج کاپور هم گریه اش میگیره،موقع بازی روبروی عستقلال یا چهره ای ناراحت ومیمیک بغض آلود رو نیمکت میشینم که به همه ثابت کنم من یه عستقلالی شریف وحرفه ای هستم و اصن به تیمهایی که بهشون تعهد دارم وازشون پول میگیرم خیانت نمیکنم و پاک وبی ریا وصادقم.منم شیشلی، استاد فرشینگ تو بشکه های یخ، یه عستقلالی ناب،عشق خودنمایی و گنده تیزی و لافزنی، میخاستم برانکو رو نابود کنم که عمر عبدالرحمن طومارمو پیچید ولی همه میبینن هرچی رسوایی ببار میارم همیشه تیم تحویل میگیرم.منم شیشلی پیتزا پپرونی، من اصن رانت ندارم واهل پاچه خواری وارتباط گیری واسه تیمداری نیستم.این تن بمیره باور کنین.الخ
    • تراژدی فتح لنگ GB ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      شما لنگیا که به خاطر خوردن 6 تا گل از تیم دسته دومی فتح تهران باید برین خودکشی کنین به جای کری خوندن
  • ناشناس IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    تا دلت بخواد از بچه های خبر ورزشی و ورزش 3و جاهای دیگه وقبلا فدراسیون همه جا آدم داره ودرکنارش لیدرهای استقلال این آقارو همه میشناسن یه زمانی کارش درست بود ولی الان !!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی