چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
۳ |
۴
خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری اعضای این تیم را قبل از پایان سال پرداخت می کند.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس توانست بخشی از منبع مالی قراردادهای فصل جاری بازیکنان و اعضای کادر فنی را تامین کند و این پول را قبل از تحویل سال ۱۴۰۰ به حساب آنها واریز خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس تاکنون حدود ۳۵ درصد از قراردادهای اعضای این تیم را در فصل جاری پرداخت کرده است و می‌خواهد حدود ۱۰ درصد دیگر را نیز در روزهای پایانی اسفندماه به آنها بدهد.

مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند در روزهای آینده با حضور در جمع بازیکنان این تیم با آنها صحبتی را در خصوص پرداختی‌های خود نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدو بولینگ باز IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    فلکه شیر نفت و خزانه بیت المال چهل ساله که بر روی لنگ باز است و تمامی امکانات برای این تیم فراهمه ..فقط خدانکنه دو تا از بازیکنانشون بعد از ۱۰ سال بخان برن..چنان الم شنگه و مظلوم‌نمایی میکنن..چون شگردشون رو خوب بلدن و مافیای رسانه و پول و امکانات در اختیار دارن...راستی پرونده هدایتی چی شد؟ چرا ماس مالی شد؟
    • حسین IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
      واقعا دلم برای امثال شما میسوزه همش در توهم هستید والا استقلال پول هنگفت ومفت استرا که خیلی هم قربون صدغش میرید با سودزیاد که اصلا یه خورده هم بهتون رحم نکرد یه شبه پرداخت ولی برانکو باسه تا قهرمانی قسطی پولشو گرفت فرق سه قهرمانی با صفر موفقیت خیلی اونوقت هم استقلال معملا هربازیکنی که بخواد باپل ده برابری میخره مثل نادری ولی نتیجه نمیگیره مقصر ماییم یعنی توآسیا وقتی هفت بازیکن فیکس وبا کیفت ازدست میدیم وتو فینال هم با نامردی میبازیم پارتی داریم وقتی سپاهان استقلال رو نابود میکنه وازترس جلوی پرسپلیس بازی نمیکنه علتش پارتی یا شما ازفوتبال مثل فکری که همش صعفشو پای پرسپلیس میذاشت چیزی نمیفهمید ویا اینکه بلد نیستید حرف بزنید
  • ابد IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    تا کوووور شود هرآنکه نتواند دید!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی