نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سقوط اتوبوس فوتبالی در جاده چالوس/ یک نفر فوت کرد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرکل بحران استانداری البرز گفت: درپی سقوط بهمن در جاده کرج - چالوس سرنشینان یک دستگاه اتوبوس گرفتار شدند که توسط عوامل امدادی این استان نجات یافتند.

خبرورزشی - محمدرضا فلاح نژاد در این باره گفت: بامداد امروزشنبه در پیچ سرهنگ جاده چالوس، بهمنی از برف به اتوبوس حامل تیم فوتبال شهرداری نوشهر برخورد کرد و باعث واژگونی اتوبوس و سقوط آن از ارتفاع حاشیه جاده به پایین شد. این حادثه باعث فوت یک نفر و مصدومیت ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس شد. شب گذشته نیز بر اثر سقوط بهمن، پنج سرنشین یک خودروی سواری دچار حادثه شدند که توسط عوامل امدادی هلال احمر نجات یافتند.

گفتنی است تیم شهرداری نوشهر یکی از تیم های حاضر درمرحله دوم لیگ ۳ است که در روزهای اخیر برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین انجام چند بازی دوستانه با تیم های سایپا و بادران به تهران سفر کرده بود که در بازگشت به نوشهر دچار چنین حادثه ای شد. هدایت این تیم بر عهده محسن بنگر بازیکن سابق تیم های سپاهان و پرسپولیس است. هنوز در خبرها مشخص نشده کسی که دار فانی را وداع گفته از بازیکنان یا کادر فنی یا مدیریتی تیم بوده است. اما با توجه به مصدومیت ۱۹ نفر به نظر می رسد بازیکنان تیم شهرداری نوشهر به دلیل سقوط اتوبوس با پایین جاده دچار مصدومیت های جدی شده اند. این در حالی است که این تیم آماده می شد تا بازی های خود را از فروردین ماه برگزار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حدیث IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    اتوبوس اسکانیا امنیت ندارد. یک نگاهی به تصادفات جاده ای بندازید متوجه می‌شوید. بلندی بیش از حد اتوبوس باعث می‌شود نتواند تعادل خود را حفظ کند. لطفا آمار تصادفات جاده ای در ایران را بگیرید. اسکانیا فقط به درد موزه میخوره یا اگر می‌خواهید مفید واقع شود رستوران های اتوبوسی درست کنید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی