نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ادعای مدیران استقلال/ پنجره را تا قبل از چهارشنبه‌سوری باز می‌کنیم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند به صورت جدی در حال مذاکره با طلبکاران داخلی و خارجی خود هستند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال حداکثر تا سه‌شنبه هفته جاری که می‌شود شب چهارشنبه‌سوری، باز شود.

خبرورزشی - استقلال این روزها حداقل از بابت نتیجه‌گیری خوب عمل می‌کند و انصافاً از وقتی فرهاد مجیدی سکان هدایت این تیم را بر عهده گرفته، نمایش بهتری از آبی‌پوشان شاهد هستیم ولی بسیاری از هواداران این تیم همچنان به صورت جدی دغدغه بسته ‌بودن پنجره نقل و انتقالات خود را دارند.

دغدغه‌ای که اگر تا پنج‌شنبه هفته جاری (۲۸ اسفند) مرتفع نشود، استقلالی‌ها باید با همین نفرات کنونی در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، جام‌ حذفی و البته لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و این یعنی یک اتفاق فوق‌العاده تلخ برای مجیدی و دستیارانش.

البته مدیران باشگاه استقلال مدعی‌اند به صورت جدی در حال مذاکره با طلبکاران داخلی و خارجی خود هستند تا پنجره نقل و انتقالات استقلال حداکثر تا سه‌شنبه هفته جاری که می‌شود شب چهارشنبه‌سوری، باز شود و زمینه برای ثبت قرارداد نفراتی همچون سعید مهری و... فراهم‌ ‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    چهارشنیه سوری شده تاریخ رسمی شون! فردا روز درختکاری و روز حمایت از راسوها ومرغهای کمپ هم میشه تاریخ سربرگ برنامه هاشون.فقط دودکشاتون رو باز نکنین که به اندازه کافی همه جا رو گلکاری کردین وهیچ تپه ای تو فوتبال و لیگ نیس که فتح نکرده باشین!.تلاش کنین برادران املتی خدای شما هم بزرگه همیشه درگیر سهمیه پلی آف نخواهید موند بالاخره یه روزی شاید مستقیم رفتین عاسیا وعابروی هفتاد ساله وستاره های قلابی تون کمتر مورد تمسخر دنیا قرار بگیره.والا خیلی بد وضیه درکتون میکنیم.الخ
    • تاجی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      مدیران ماهم به این جمله خیلی علاقه دارن (ایشالله از شنبه ) نشد (ایشالله از شنبه بعد ) نشد و بازم ..........
  • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    آقای مددی و عبدیان! اگه دنبال محبوبیت هستین حاج صفی رو بخرید.... چرا هوادار استقلال نمیتونه کاپیتان تیم ملی رو تو تیمش ببینه؟ دکتر شوالیه فکر مدیریتی داشت نکونام رو از اسپانیا آورد شما چی بلدین؟؟
  • مانی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    دلیل اینکه کارت بازی ترابی رو قبل از بازی با صنعت نفت صادر نشد همین بود که بهانه ای برای باز کردن پنجره استقلال بعد از دادن بدهی خارجی داشته باشن. در حقیقت با یک تیر دو نشان زدن هم به پرسپولیس اسیب زدن و باعث شدن مساوی کنه و هم بهانه لارم برای باز کردن پنجره استقلال رو اماده کردن
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    شما فقط وعده میدین... سریعتر پنجره رو باز کنید... لنگیا به من میگن چرا توهین میکنی؟ به همون دلیلی که کاربر کیسه حکومتی با هزار اسم (کیسه حکومتی..کیسه حقیر..کیسه ناپاک..فدراسیون کیسه و حماسه کیسه)) میاد حرفای بیخود و چرت مینویسه چاپ میشه و کاربر حقارت شرم یا همون....اراکی از سر سوزش بیش از حد میاد در تمام اخبار ما کامنت میزاره.. احترامی نمی بینم که احترامی بزارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی