نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
استقلالی‌ها نگران کرونانمایی سعودی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر ایرانی‌ها به عربستان نروند، خطر محرومیت دوساله آنها را تهدید می‌کند و از طرفی استقلالی‌ها نگران سیاه‌نمایی و کرونانمایی آل‌سعود هم هستند.

خبرورزشی - ماجرا از لیگ قهرمانان فصل گذشته شروع شد. جایی که یک بازیکن الهلال به خاطر کرونا ۴۸ساعت قرنطینه و در واقع حبس شد تا صدای اعتراض شدید عربستانی‌ها به هوا بلند شود و آنها AFC و قطر را تهدید کنند. کرونایی‌های الهلال آنقدر زیاد شدند که در نهایت این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشتند اما امسال نوبت انتقام و البته پول خرج کردن عربستان رسید. 

از آنجایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً تحت‌الشعاع عربستان است، آنها تهدید کردند که ایران و قطر نباید میزبان لیگ قهرمانان آسیا شوند و همین اتفاق هم افتاد به طوری که خود عربستان میزبان سه گروه شد و حتی هند و امارات هم میزبان شدند اما خبری از میزبانی ایران و قطر نشد. حالا اگر ایرانی‌ها به عربستان نروند، خطر محرومیت دوساله آنها را تهدید می‌کند و از طرفی استقلالی‌ها نگران سیاه‌نمایی و کرونانمایی آل‌سعود هم هستند. این خطر وجود دارد که پزشکان عربستانی و یا پزشکانی که از طرف AFC هستند اما زیر نفوذ عربستان قرار دارند، تست‌های کرونا را بگیرند و ناگهان اعلام شود که مثلاً دو بازیکن استقلال کرونا دارند و باید قرنطینه شوند. در چنین حالتی مسلماً هیچ کاری از دست مسئولان باشگاه استقلال برنمی‌آید.

این نگرانی وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم عربستانی‌ها بعد از گرفتن میزبانی از ایران و قطر، می‌خواهند به هر طریق ممکن انتقام حذف پارسال الهلال را بگیرند و حتماً باید از همین حالا به فکر چاره بود تا نمایندگان ایران از پشت خنجر نخورند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    همه اینایی که گفتبن شانتاژ خبری و مطلب هواداریه و قضیه به این سادگی نیست. اولا پزشکان زبر نظر فیفا هستن و مستقل ثانیا باید مدارک رو ارائه کنن و بیماری توسط چند پزشک از جمله پزشک ایتقلال تایید بشه و اصلا جایی برای ابنگونه کارها نیست چون اگه خلافش اثبات بشه رسوایی و جریمه و محرومیتها خکاهد داست و عربستانیها اونقدر زرنگ هستن که چنین کاری نکنن در ماجرای الهلال هم بازیکناش کرونابی بودن و الهلال این موضوع رو قبول داست ولی درخولست تعویق بازبها رو داشت
    • مولر از برلین DE ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      در این فرقه عربستانی ها کور خواندند. چون استقلال ما استاد کرونایی جعلی هست. قبلا ثابت کرده!!
  • صمدقلی IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    بهرحال استقلالی ها خودشان استاد کرونانمایی هستند . از یاد نبرده ایم که چطوری با اون نمایش دست دوم که حتی تئاترهای مهدکوکی هم از اون سر و شکل بهتری داشت و فقط به لطف حمایت های فدراسیون تونست بیننده پیدا کنه چطور سر تیم مظلوم پارس جنوبی جم را بریدند .
    • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      پارس جم نوچه خوبی برای لنگ بود و هر سال شش امتیاز کادویی برای لنگ کنار می گذاشت قطعا لنگیا از سقوط این تیم بی اخلاق ناراحتن!
  • الدوچرخه چی IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    کیسه خودش استاد کرونا نماییه!یادتون رفته سال قبل برای اینکه مطمئن شده بودند نمیتونند قهرمان بشن چه کولی بازی راه اندخته بودند تا لیگ تعطیل بشه بدون معلوم کردن قهرمان!با هر کیسه کشی مصاحبه میکردند اول میگفت جان انسانها مهم تره وبعدش میگفت هنوز ده تا بازی مونده نباید صدرنشین رو قهرمان معرفی کرد!عربستانیها جلوی کیسه درشارلاتانی شاگرد بحساب میان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی