نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مدافع عصبانی استقلال به در خروجی نزدیک شد/ بازیکن مغضوب فرهاد به کدام تیم می‌رود؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد دانشگر به پایان کارش در استقلال نزدیک شده و فوتبالش را در تیم دیگری دنبال خواهد کرد.

خبرورزشی - محمد دانشگر مدافع استقلال که در جریان بازی با پیکان با فرشید اسماعیلی درگیری لفظی پیدا کرده بود، بعد از این مسابقه از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت. با اینکه دانشگر و اسماعیلی بعداز بازی در رختکن از یکدیگر عذرخواهی کردند و در اینستاگرام نیز به حاشیه پیش آمده پایان دادند، اما مجیدی تصمیمش را درباره مدافع مغضوب خودش گرفته و او را کنار گذاشت.

در این زمینه بخوانید: 

درباره دانشگر گفته می شد که او احتمالا بعد از دیدار با ماشین سازی که به علت 4 اخطاره بودن محروم هم هست، به تمرینات برگردد اما حالا اخبار جدیدی پیرامون این بازیکن به گوش می رسد.

این مدافع که سال گذشته نیز چند بار مورد غضب فرهاد مجیدی قرار گرفت و از تیم موقتا کنار رفت، حالا بار دیگر اتفاق مشابهی را تجربه می کند؛ اما مساله اینجا است که به نظر می رسد اینبار مجیدی تصمیمش درباره دانشگر متفاوت است.

با توجه به اینکه موضوع دانشگر اولین باری نیست که اتفاق می افتد و او در زمان استراماچونی و حتی محمود فکری نیز مشکلات مشابهی را تجربه کرده، حالا فرهاد مجیدی چندان میلی به بازگرداندن این بازیکن عصبانی ندارد و زمزمه جدایی او بسیار قوت گرفته است.

در این زمینه بخوانید: 

پیش از دیدار استقلال و پیکان درباره دانشگر شایعاتی پیرامون جدایی اش وجود داشت. حتی گفته می شد او با یک بازیکن از تراکتور یا سپاهان معاوضه شود که مدیران باشگاه استقلال چنین مساله ای را تکذیب کردند. حالا اما با توجه به مساله پیش آمده هیچ بعید نیست استقلالی ها با تیم های خواهان دانشگر وارد مذاکره شوند.

از طرفی خود دانشگر هم شاید بدش نیاید که فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند و در آینده اگر شرایط برای او مهیا شد، دوباره به تیم برگردد. 

حال باید منتظر ماندو دید در روزهای پایانی نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا دانشگر در استقلال ماندگار می شود یا اینکه نیم فصل دوم پیراهن تیم دیگری را برتن می کند.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس GB ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    بوقچی کیسه چرا داد هوارش برسر غلامپور بین دو نیمه حرف نمی زنی
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    جنگ گرگها
  • مانی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    تجربه و سابقه نشون داده که این حرفا فقط یک فیلم و بازی از طرف مدیران و کادر فنی و بازیکنان استقلاله تا در پیش هواداران تبرئه بشن . حرکت بعدی اینه که دانشگر میگه من از پرسپولیس پیشنهاد دارم و هواداران استقلال شدیدا اعتراض میکنن و خواستار بخشبده شدنش میشن و در انتها مدیران و کادر فنی استقلال میگن دانشگر عذرخواهی کرد و ما هم فقط بحاطر درخواست هواداران بخشیدیمش و فلان بهمان . این قصه همیشگیه و نخ نماست وهمه میدونن که بقول معروف به مرگ میگیرن که هواداران به تب راضی بشن . اینجوری در ظاهر هم کادر فنی اقتدارشو حفظ کرده و هم ماجرا به خیرخوشی تموم میشه تفاوت برند پرسپولیس با تیم استقلال در همین چیزاست که برای هواداران پرسپولیس تیم و نظر مربی ملاک هست و ازش حمایت میکنن حتی اگه مخالفش باشن . برانکو رامین و مسلمان رو کنار گذاشت ولی هوادار از برانکو حمایت کرد گل محمدی ، انصاری و ربیع خواه و رفیعی و حتی سیدجلال اسطوره رو کنار گذاشت ولی بازم هوادار از تصمیم مربی حمایت کرد متایفانه دوستان استقلالی اینها رو درک نمیکنن و حاضربه انجامش نیستن و نتایجشونو پای دیگران مینویسن
  • سیروس IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    خخخخ وریا کجا رفت الان دیگه ترسیده
  • fd khl IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    چرا پرسپولیس هزاران مرتبه از استقلال بالاتر هست
  • استقلال IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    آقای مجیدی بهترین تصمیم رو میگیره لنگا لطفا .... با تشکر
  • سینا IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    ببین سلطانی فر کار استقلال رو کجا رسونده که هواداران محترم ل.گ، درباره ی تیمی که چند سال پیش در رنکینگ جهانی از اینترمیلان بالاتر بوده، حرف بزنند.یه زمانی اینا فوقش درباره ی محمدان بنگلادش می‌توانستند صحبت کنند.
    • مخبرالعرب IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
      چند سال پیش ، چند سال پیش نکن ، بگو این 5 سال گذشته کجا بودی ؟ با گذشته خیلی دورت زندگی نکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی