شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
۳ |
۵
از اینفانتینوی سیاه باز چه خبر؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حالا اما نه تنها خانم‌های ایرانی بلکه آقایان و فوتبال ایرانی هم برای رئیس فیفا کوچکترین اهمیتی ندارند.

خبرورزشی -  نامردی‌های فیفا و ای‌اف‌سی را که می‌بینیم یاد روزی می‌افتیم که اینفانتینو به خاطر حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نیش‌هایش را تا بناگوش باز کرده بود و مثل بعضی‌ها که در داخل  دم از موکراسی می‌زدند، از حضور خانمها بهره‌برداری می‌کرد. فیفایی که شعارش رعایت عدالت و فوتبال جوانمردانه است هر دو بازی رفت و برگشت ایران و بحرین را در منامه برگزار می‌کند و البته به وقتش با شعار حضور زنان ایرانی در ورزشگاه مانور قدرت می‌دهد. ازای اف‌سی هم که سالهاست هیچ انتظاری نداریم. شیخ سلمان برده رسمی عربستان است و بدون اجازه او آب هم نمی‌خورد در واقع همان طور که قبلا نوشتیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا را باید همان فدراسیون عربستان قلمداد کرد آنها میزبانی سه گروه از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به تیم‌های عربستانی دادند تا اتفاقی که پارسال برای الهلال رخ داده بود را جبران کنند.

از این قبیل گربه رقصانی‌ها قبلاً هم بسیار دیده بودیم  مثل روزی که در جام ملت‌های ۹۲ امارات سه بازیکن ایرانی را محروم کردند اما خون از دماغ جمال شریف نریخت. حافظه تاریخی فوتبال ایران تا دلتان بخواهد از این مثالها دارد که نشان می‌دهد کنفدراسیون فوتبال آسیا را دلارهای عربستان می‌چرخاند و بدون این دلارها آنها اساساً ارزش وجودی نخواهند داشت با تمام این اوصاف حالا که قرار است دوباره در منامه با بحرین بازی کنیم چاره‌ای نداریم جز آنکه این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم همین تحرکات و تصمیمات عجیب ای‌اف‌سی مسلما انگیزه بازیکنان تیم ملی را بالا می‌برد؛ نکته دیگر اینکه  باید انتقام شکست دور رفت را از بحرین بگیریم و همین مسئله هم انگیزه‌های ملی‌پوشان را صد چندان خواهد کرد ما در منامه هم باید به شیخ سلمان تودهنی بزنیم هم به اینفانتینوی سیاه باز و هم انتقام بازی رفت را از بحرینی‌ها بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اریهان DE ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    ما هم دلار داریم. فراوان. ولی در کشورهای اشتباهی خرج میشند.به جای ف س یا ل بیایید کشور را بسازید. نصف سرمایه کشور هم دست فرزندان دولتی هست که در کانادا زندگی میکنند.
  • علی US ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه. نیست فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان سر حضور خانمها کم دروغ تحویل اینفانتینو دادند و کم سیاه بازی کردند.فدراسیون فوتبال به وعده هاش عمل کرد که حالا دو قورت و نیم هم طلبکارید؟ حضور خانمها در اساسنامه فیفا است وقتی خلاف اساسنامه فیفا عمل می کنید انتظار میزبانی هم دارید؟ آقای فرهاد اشراقی شما واقعا خبرنگاری؟این چیزها رو نمی دونی یا شما هم مثل مسئولان میخوای سر مردم رو شیره بمالی؟
  • Khosro DE ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    با کدام امکانات در این دوران کرونا با کدام پروتکل های موفق ویا واکسینه کردن مردم با کدام زیر ساختها اگر ما تمام این امکانات را داشتیم..آن زمان حق داشتیم وقتی حتی ساختمان فدراسیون بخاطر بدهکاری پلمپ میشود وقتی با حقهبازی مجوز حرفه ای میگیریم مگر دنیا خواب است ولی بخاطر گرم شدن مسابقات شاید از آن چشم پوشی می کنند اول باید سوزنی بخود بزیم و ببینیم با خودمان چند چندیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی