مجموعه ورزشی خود را با استفاده از تجهیزات ایمنی و تردد مدرن به روز کنید
زمان مطالعه: ۷ دقیقه

هوشمندسازی ساختمان‌ها مبحث داغی است که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. ساختمان هوشمند به ساختمانی گفته می‌شود که کنترل تمامی وسایل الکترونیکی و تجهیزات ایمنی، نظارت و تردد در آن در بستر اینترنت و از راه دور امکان‌پذیر است. بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند و الکترونیک در باشگاه‌های ورزشی و استخرها نمونه‌ای موفق از کارایی روش هوشمندسازی ساختمان‌ها است.

هوشمندسازی ساختمان‌ها از نظر نوع عملکرد و میزان کنترل‌های قابل انجام توسط کاربر به دو دسته بی‌ام‌اس BMS و اتوماسیون خانگی تقسیم می‌شود. BMS مخفف سیستم مدیریت ساختمان است که برای هوشمندسازی مجتمع‌های تجاری و اقامتی و مجموعه‌های ورزشی مانند باشگاه‌های بدنسازی، سالن‌های ورزشی و استخرها به کار می‌رود.

برخی از مزایای استفاده از روش هوشمندسازی ساختمان‌ها عبارتند از:

  • کیفیت بالای تجهیزات
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • قابلیت ارتقا تجهیزات و نرم‌افزارها
  • کنترل‌پذیری بیشتر سیستم
  • استفاده ساده برای کودکان و سالمندان
  • نصب راحت تجهیزات
  • لوکس و بروز بودن
  • امکان اجرا در پروژه‌های ساخته شده
  • کنترل تجهیزات و عملکردهای ساختمان و مجتمع از راه دور
  • تنوع واسطه کاربری مانند: ریموت، تبلت، تاچ‌اسکرین، موبایل و کلید هوشمند
  • افزایش سطح کارآمدی تجهیزات
  • درصد بالای ایمنی

اتوماسیون مدرن باشگاهی چیست و چه کمکی به شما می‌کند؟

تجربه آسایش در دنیای پیشرفته امروز نیازمند بهره‌مندی از مزایای فناوری‌های نوین است. پیشرفت‌های فناوری در چند دهه اخیر تمامی حوزه‌های زندگی بشر را تغییر داده و بروز کرده است. یکی از این حوزه‌ها، دنیای ورزش است. فناوری‌های عصر دیجیتال باعث بروز شدن خدمات باشگاهی از طریق سیستم اتوماسیون مدرن باشگاهی شده است.

اتوماسیون مدرن باشگاهی راهی برای مدیریت حرفه‌ای و آسان مجموعه‌های ورزشی است که از دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تشکیل می‌شود. مدیریت آنلاین مجموعه ورزشی، ارزیابی کارایی بخش‌ها و راندمان مجموعه ورزشی، نظارت بر محیط‌های ورزشی از راه دور، سهولت در خدمت‌رسانی، افزایش ایمنی اعضا به هنگام فعالیت‌های ورزشی و کاهش بروز خطاهای انسانی از جمله مزیت‌های اتوماسیون مدرن باشگاهی به شمار می‌رود.

مجموعه ورزشی خود را با استفاده از تجهیزات ایمنی و تردد مدرن به روز کنید

مدیریت حرفه‌ای به نرم‌افزارهای مدیریت آنلاین نیاز دارد

هرچه وسعت کسب‌وکار شما در یک مجموعه ورزشی بیشتر باشد، نیاز شما به اتوماسیون هوشمند باشگاهی از طریق یک نرم‌افزار پیشرفته مدیریت آنلاین باشگاهی بیشتر است. چرا که با رونق بیشتر یا توسعه این کسب‌وکار، تعداد اعضا و ورزشکاران باشگاه بیشتر می‌شود و گردآوری دقیق اطلاعات مربوط به ثبت‌نام، شهریه، ساعات ورود و خروج و برنامه‌های ورزشی فردی اعضا سخت‌تر می‌شود.

نرم‌افزار مدیریت باشگاه و نرم‌افزار استخر راه حلی برای تبدیل مجموعه‌های ورزشی به محیط‌هایی پیشرفته و هوشمندسازی شده است. محیط‌هایی که بهترین خدمات را بدون نیاز به جذب نیروی انسانی بیشتر در کوتاه‌ترین زمان، در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد. این نرم‌افزارها همچنین تمامی اطلاعات مربوط به انواع سخت‌افزارها و تجهیزات مدرن باشگاه را در یک سامانه آنلاین گردآوری می‌کنند.

نرم‌افزار مدیریت باشگاه یک نرم‌افزار جامع رایانه‌ای به همراه نسخه نرم‌افزاری مرتبط برای تلفن همراه است که بر روی تلفن همراه ورزشکاران نصب می‌شود. از امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان تهیه گزارش‌ها و نمودارهای مالی، مدیریت هزینه‌های باشگاه، تهیه گزارش تراز کل، انتساب شیفت‌ها و پرسنل و ثبت نام ورزشکاران در یک یا چند رشته ورزشی اشاره کرد. بعضی از مزایای دیگر استفاده از نرم‌افزار مدیریت باشگاه عبارتند از:

  • گزارش‌گیری آنلاین شهریه: از آن‌جا که امور مرتبط با شهریه ورزشکاران توسط نرم‌افزار مدیریت باشگاه انجام می‌شود، امکان تهیه گزارشی کامل از تمامی پرداخت‌ها وجود دارد. همچنین استفاده از این نرم‌افزار باعث می‌شود، ارتباط شما با ورزشکاران به طور غیر مستقیم و به دور از هرگونه بحث و سوءتفاهم بی‌مورد در زمان ثبت نام و پرداخت شهریه انجام شود.
  • فضای کاربری ساده: نرم‌افزارهای باشگاهی آنلاین از فضای کاربری بسیار ساده‌ای برخوردار هستند که کار با آن‌ها را حتی برای افرادی که به تازگی استخدام شده‌اند، آسان می‌سازد.
  • مدیریت آسان در روزهای شلوغ: در روش‌های سنتی مدیریت، روزهای شلوغ، روزهایی پر از مشکلات و بروز بی‌نظمی و درگیری بین پرسنل و ورزشکاران است؛ اما در سیستم اتوماسیون آنلاین، مدیریت باشگاه به دلیل برخورداری از امکان کنترل از راه دور بر محیط‌های باشگاه و تجهیزات آن، کنترل نظم محیط‌ها به سادگی امکان‌پذیر می‌شود.
  • کنترل ورود و خروج ورزشکاران: سیستم مدرن تردد در باشگاه‌های ورزشی و استخرها به کمک تجهیزات مدرن تردد و با استفاده از نرم‌افزاری ممکن می‌شود که این تجهیزات را پشتیبانی و کنترل می‌کند. وجود این تجهیزات و فناوری نرم‌افزاری کنترل آن باعث می‌شود در روزهای پررفت‌وآمد نیز کنترل تردد ورزشکاران و جلوگیری از ورود افرادی که شهریه پرداخت نکرده‌اند به آسانی انجام شود.

مجموعه ورزشی خود را با استفاده از تجهیزات ایمنی و تردد مدرن به روز کنید

ورود تجهیزات هوشمند ایمنی و تردد به مجموعه‌های ورزشی

مدیریت آنلاین مجموعه‌های ورزشی از انواع باشگاه‌ها، استخرها، پارک‌های آبی و سالن‌های ورزشی، نیازمند تجهیزاتی مدرن است که امکان هوشمندسازی محیط‌های ورزشی را فراهم می‌کنند. این امکانات همگی به فناوری‌های کنترل از راه دور از طریق انواع سنسورها مجهز هستند و اطلاعات را به سیستم مرکزی و نرم‌افزار مدیریت باشگاه یا نرم‌افزار مدیریت استخر ارسال می‌کنند.

از جمله تجهیزات مدرن و الکترونیک باشگاهی که در توسط شرکت ایمن تردد تندیس ارائه می‌شوند، می‌توان به انواع دستگاه حضور و غیاب باشگاه، انواع قفل‌های الکترونیکی از نوع آنلاین و آفلاین، مچبند الکترونیکی، کارت هوشمند الکترونیکی، دستگاه حضور و غیاب باشگاه و گیت تردد باشگاه اشاره کرد.

تجهیزات هوشمند ایمنی و تردد در کنار هم یک مجموعه ورزشی را به جایی امن برای ورزشکاران و پرسنل، با قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور تبدیل می‌کنند. در ادامه با دو مورد از این ابزارها و مزایای استفاده از آن‌ها در محیط‌های ورزشی آشنا می‌شویم.

گیت باشگاهی

گیت (Gate) در واقع یک درب ورودی الکترونیک است که باعث سهولت در وظیفه بخش حراست و نگهبانی می‌شود. گیت کنترل تردد باشگاهی یکی از ابزارهای مهم در ساماندهی به وضعیت ورود و خروج ورزشکاران است. گیت باشگاهی از نوع "گیت نفر رو" و "راه‌بند" است و فقط به صورت یک نفره و بر مبنای صدور مجوز از سیستم مدیریت آنلاین مجموعه، اجازه ورود به ورزشکاران می‌دهد. بعضی از انواع گیت تردد در شرکت ایمن تردد تندیس عبارتند از:

  • گیت کنترل تردد سه اهرمی: گیت کنترل تردد سه اهرمی یکی از متداول‌ترین و پرکاربردترین گیت‌های کنترل تردد است که در انواع محیط‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اهرم سه میله  روی این گیت‌ها تا زمان دریافت مجوز ورود، از ورود افراد از گیت، جلوگیری می‌کند. این نوع از گیت از آلیاژهای مقاوم فلزی ساخته شده است و به سادگی خمیده یا شکسته نمی‌شود.
  • گیت کنترل تردد شیشه‌ای: این نوع از گیت تردد از دو بخش فلزی و شیشه مقاوم تشکیل شده است. پایه‌های گیت از جنس آلیاژهای فلزی است و مانع عبور، دو درب شیشه‌ای است که به صورت خطی و در یک راستا قرار می‌گیرند و مسیر عبور را می‌بندند. موانع شیشه‌ای در این گیت، به کمک موتور محرک گیت، باز و بسته می‌شوند.
  • گیت کنترل تردد تمام‌قد: این نوع از گیت‌های عبوری به شکل یک درب کامل شیشه‌ای با دو پایه فلزی در دو طرف هستند. درب شیشه‌ای گیت، از جنسی بسیار مقاوم ساخته شده و دارای سه باله است. وقتی یک ورزشکار در داخل یکی از باله‌ها قرار می‌گیرد، دو باله دیگر، راه را برای نفر بعدی می‌بندند، تا زمانی که اجازه ورود صادر شود.

مجموعه ورزشی خود را با استفاده از تجهیزات ایمنی و تردد مدرن به روز کنید

قفل آنلاین

تامین ایمنی وسایل همراه ورزشکاران، در محیط‌های ورزشی، توسط قفل آنلاین کمد انجام می‌شود. قفل آنلاین کمد یا قفل باشگاهی یکی از انواع قفل الکترونیکی و ابزارهای هوشمندسازی باشگاه است. این قفل از طراحی زیبا و مدرنی برخوردار است و هیچ شباهتی به انواع سنتی قفل یا قفل آفلاین ندارد. قفل آنلاین کمد دارای یک سنسور حرکتی است که در صورت دریافت مجوز از جانب اپراتور با قرارگرفتن دست ورزشکار در مقابل آن، باز می‌شود.

گم شدن کلید و امکان باز شدن قفل و سرقت اموال ورزشکاران توسط افراد ناشناس از معایب قفل‌های سنتی است که با نصب قفل آنلاین برطرف می‌شود. وجود قفل آنلاین به پرسنل و مدیریت مجموعه ورزشی این امکان را می‌دهد که در هر زمانی از وضعیت و تعداد کمدهای پر و خالی آگاهی یابند. آن‌ها همچنین می‌توانند در صورت نیاز کمد دیگری را به ورزشکار اختصاص دهند.

قفل آنلاین از جمله تجهیزات هوشمندسازی محیط‌های ورزشی است که بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده و ضد سرقت است. قفل‌های آنلاین برای محیط‌های مرطوب از جمله استخرها و پارک‌های آبی نیز مناسب است. قفل آنلاین برخلاف قفل آفلاین به تعویض باتری نیازی ندارد و با برق کار می‌کند. انواع روش‌های باز شدن قفل آنلاین عبارتند از:

  • استفاده از اثر انگشت
  • فناوری تشخیص چهره
  • استفاده از مچبند یا لاکر
  • استفاده از کارت هوشمند الکترونیکی

مجموعه ورزشی خود را با استفاده از تجهیزات ایمنی و تردد مدرن به روز کنید

مجموعه‌های ورزشی خود را هوشمند و به روز کنید

استفاده از تجهیزات مدرن ایمنی و تردد باشگاهی و استخری، راهی برای مدیریت کارآمد مجموعه‌های ورزشی، کاهش خطاهای انسانی و صرفه‌جویی در وقت و هزینه در این نوع از کسب‌وکار است. برای بهره‌مندی از این مزایا بهتر است خدمات و تجهیزات شرکت‌هایی بهره ببرید که از تجربه‌ و سابقه کافی در این زمینه تخصصی برخوردار باشند.

شرکت ایمن تردد تندیس رزومه‌ای کامل و کم‌نظیر از ارائه تجهیزات و خدمات در زمینه اتوماسیون و هوشمندسازی مجموعه‌های ورزشی در سراسر ایران برخوردار است. از تجهیزات الکترونیک مدرن و نرم‌افزارهای مدیریت این شرکت می‌توانید در انواع مجموعه‌های ورزشی مانند: باشگاه‌ها، استخرها، سالن‌های بدنسازی و لاغری و انواع سالن‌های ورزشی دیگر بهره بگیرید. بهبود امنیت و کنترل تردد مجموعه‌های ورزشی و هوشمندسازی آن‌ها تخصص ما است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی