نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
۲ |
۴
آرمان رمضانی که برای پرسپولیس مهاجم نشد اما ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرمان رمضانی بدون زدن حتی یک گل پرسپولیس را به مقصد استقلال ترک کرد.

خبرورزشی - رمضانی در چند دیداری که به میدان رفت آنقدر گل خراب کرد که اعتماد به نفس خود را از دست داد و دیگر نتوانست برای پرسپولیس تبدیل به یک مهاجم شش دانگ و حتی معمولی شود.

او به استقلال رفت تا چالش جدیدی را تجربه کند و شانس خود را در دیگر تیم بزرگ کشور را بیازماید. اما حالا یحیی گل‌محمدی مانده و مهدی عبدی و شهریار مغانلو. دو مهاجمی که تا قبل از بازی بازگشت عیسی آل کثیر به میادین باید خود را ثابت کنند و برای این مهم فرصت چندانی هم ندارند چرا که پرسپولیس فقط یک بازی با نفت مسجد سلیمان در تاریخ ۲۸ اسفند دارد و بعد از آن تا ۱۴ فروردین که آل‌کثیر به میادین برمی گردد، دیدار دیگری در پیش نخواهد داشت.

 در آینده فوتبالی شهریار مغانلو و مهدی ‌عبدی قطعاً یحیی گل محمدی نقش بسیار زیادی دارد او باید اعتماد به نفس را به این دو مهاجم که مقابل مس نوین کرمان هم دروازه خالی را باز نکردند، برگرداند. یحیی باید بتواند از عبدی و مغانلو بهترین بازی‌ها را بگیرد و با انجام تمرینات اختصاصی آنها را تبدیل به مهاجمانی گلزن کند.

عبدی در لیگ قهرمانان آسیا و دربی تهران نشان داد که توانایی هایی دارد. مغانلو هم در پیکان خوب کار کرده بود اما به هر حال شروع خوبی در پرسپولیس نداشت و حالا باید دید گل محمدی در بازی پنجشنبه چطور از آنها استفاده می‌کند. او می‌تواند هر دو نفر را فیکس بازی دهد و یا یکی از آنها را در نیمه دوم به میدان بفرستد.

 با بازگشت ترابی و البته آمدن مغانلو دست پرسپولیس و گل محمدی در فاز هجومی بازتر شده اما همچنان این نگرانی وجود دارد که مهاجمان پرسپولیس گل نزنند و بار گلزنی روی دوش سایر بازیکنان این تیم بیافتد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    حیف عبدی که با این استعداد ازش استفاده درست نمیشه و بجاش یه تعداد بازیکن بی خاصیت توسط ایجنتهای ... دارند براحتی جابجا میشن و هیچ اتفاقی هم نمیفته تا سال قبل دلال ها بازیکنان بی خاصیت خارجی را بین تیم ها میچرخوندن امسال نمونه های مشابه ایرانیشو!!! این مغانلو هم برای پرسپولیس فوروارد خوبی نخواهد شد. فقط واسطه ها بیخود و بی جهت بزرگش کردن. یه نگاه به گلهای ایشون در تیم های قبلی بندازین فقط پنالتی و دو سه تا ضربه ایستگاهی زده! معدود گل های حین بازی شم بیشتر روی اشتباه دفاع و دروازبان بوده. انصافا یک نگاه بندازین میفهمید چی میگم. دلالها چه بلائی سر فوتبال و استعدادهای واقعی دارند میارن و بجاش کیا بیخودی جابجا در تیم ها جابجا میشن!
  • x IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    مهدی خانی رو فراموش کردی، از عبدی خیلی سر تره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی