واکنش مغانلو به از دست دادن موقعیت عالی گلزنی/ نمی‌خواهم بهانه بیاورم ...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهریار مغانلو مهاجم جدید سرخ پوشان به از دست دادن موقعیت عالی گلزنی مقابل مس نوین واکنش نشان داد.

خبرورزشی - در دقیقه ٨٧ بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان اتفاق جالبی رخ داد. شهریار مغانلو مهاجم جدید سرخ پوشان که اولین بازی خودش را برای تیم جدیدش انجام می داد نتوانست دروازه خالی را باز کند و توپ را از یکقدمی دروازه به بیرون زد.

این صحنه را در ویدئوی زیر ببینید:

شهریار بعد از پایان بازی نسبت به این صحنه و از دست دادن فرصت عالی گلزنی واکنش نشان داد و گفت: نمی خواهم بهانه بیاورم ولی واقعا کیفیت زمین خیلی بد بود وقتی پاس ترابی به من رسید توپ پله شد و ضربه من به بیرون رفت. شهریار همچنین ابراز امیدواری کرد در دیدارهای بعدی بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    کیفیت زمین برای شما بد بود برای عالیشاه زمین نیوکمپ بود؟!! داداش خودتم میدونی که آمارت تا حالاشم فقط پنالتی بوده و ضربه ایستگاهی. تازه پنالتی هاتم چندان مطمئن نمیزنی. من نمیدونم چجوری در این یک سال اخیر از شما یه زلاتان مغانلوویچ ساختن؟!!! امان و صد امان ازین فوتبال بی در و پیکر! اونوقت این همه بازیکن موثر و زحمتکش ما مثل احمد نور و عالیشاه و شیری و نعمتی و ... با ی اشتباه تا مدتها آماج حملات بیرحمانه خودی و غیر خودی میشن!
    • SAM CA ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      نمیشه تا دیر نشده پسش داد؟
    • علی غریبی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      مطمئنی بازی رو دیدی ظاهرا هر سه گل پرسپولیس با ضربه سر نواخته شد امید با قد کوتاهش همون جوری که به کیسه گل زد وپیراهنشو درآورد واخراج شد به مس نوین کرمان هم با همین قد کوتاهش دوتا گل محشر زد پیشنهاد میکنم از این ب بعد خلاصه بازی را فقط نوشتاری واونهایی که به قلم خبرنگاران خبرگزاری‌ها هست بخونی وبازی رو تماشا نکن چون متوجه نشدی چجوری گلهای بازی زده شده
    • غضنفر IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      آقای علی غریبی من نوشتم عالیشاه با پا گل زده؟!!! عالیشاه با اون قد تونست با سر گل بزنه این آقا بیشتر از بیست ۲۵ دقیقه در زمین بود و بهونه زمین میکنه. آدم یاد مَثل عروس و زمین کج میفته. شما هم لطفا به نوشتار بالا دقت بفرمائید و بی خود و بی جهت از بازیکن دفاع نکنید
  • صامت US ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    جوان برای گل زدم فرصت بسیاره.غصه نخور.آسیادرپیشه
  • امین LT ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    ردش کنیم بره مجیدی ورش میداره دوباره ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی