۳
ترکیب احتمالی برایتون مقابل ساوتهمپتون/ جهانبخش باز هم روی نیمکت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برایتون در حالی به مصاف ساوتهمپتون ناآماده این روزها می‌رود که برای عدم سقوط به دسته پایین، محکوم به پیروزی است.

خبرورزشی - در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز از ساعت ۱۵:۳۰ برایتون در ورزشگاه سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون خواهد بود.

برایتون شرایط خوبی در جدول ندارد. آنها در ۶ بازی اخیر خود هیچ بردی کسب نکرده‌اند و باید در این مسابقه و مقابل تیمی که هفته‌های اخیر اصلا خوب نبوده به پیروزی دست یابد. برایتون به همراه نیوکاسل و فولام برای فرار از سقوط می‌جنگد و باید دید چه تیمی به همراه شفیلد و وستبروم به چمپیون‌شیپ خواهد رفت. در جدول لیگ برتر، نیوکاسل با ۲۸ بازی و ۲۸ امتیاز در رده شانزدهم، برایتون با ۲۷ بازی و ۲۶ امتیاز در رده هفدهم و فولام با ۲۹ بازی و ۲۶ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته است.

جهانبخش از ۳ بازی گذشته به لیست برایتون بازگشته و توانسته در ۲ بازی در کمتر از ۱۰ دقیقه به میدان برود. او به احتمال فراوان و به گفته رسانه‌های انگلیسی در بازی امروز نیز نیمکت نشین خواهد بود ولی به نظر بتواند دقایقی را در میدان بازی کند.

ساوتهمپتون نیز که در ابتدای فصل شاهکار عمل کرد، اکنون شرایط خوبی ندارد و در ۶ بازی اخیر خود تنها یک برد و یک تساوی کسب کرده است. باید دید جدال هازنهوتل و گراهام پاتر در این مسابقه چه خواهد بود.

ترکیب احتمالی برایتون از نگاه گاردین به شرح زیر است:

سانچس، دانک، وایت، برن، والتمن، مک آلیستر، بیسوما، تروسار، گروس، موپِی و لالانا

گاردین عنوان کرد که جهانبخش از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی برایتون مقابل ساوتهمپتون/ جهانبخش باز هم روی نیمکت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    مگه قرار بود فیکس باشه؟ الکسیس مک آلیستر که همراه جهانبخش تو جام حذفی و ترکیب دوم برایتون بود الان تو هر بازی فیکسه و جالبه که بدونید آمار علیرضا تو هر بازی از مک آلیستر بهتر بوده ولی الان دیگه اثبات شده پاتر به خاطر مسائل غیر فنی با جهانبخش مشکل داره(الان تتلیتی عقده ای میاد میگه جهانبخش ضعیف ترین بازیکن جام ملت ها بوده و ابراز خوش حالی میکنه) به امید باخت سنگین برایتون و سقوطش به چمپیونشیپ شاید فرجی شد و جهانبخش یه تیم بهتر رفت که فیکس باشه
    • لژیونر های ایران IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      دادش عزیز با تتلیتی بحث نکن . تتلیتی می خواد تو را عصبانی کند وگرنه خود تتلیتی هم می داند که لیگ ایران یک لیگ فوق ضعیف هست تتلیتی برای اینکه تو را اذیت و عصبانی کند میگه لیگ ایران عالی هست و بوندس لیگا و سری آ پریمرلیگ بد هستند . پس لطفا باهاش بحث نکن
    • .،. IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      داداش باور کن خودشم به لیگ ایران میگفت درپیت ولی کلا مشکل داره حق با شماست جواب ابلهان خاموشیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی