نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
میلان – ناپولی‌؛ آخرین امیدهای قهرمانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلان برای این که کورسوی قهرمانی‌اش در سری‌آ را از دست ندهد باید 3 امتیاز دیدار مقابل ناپولی را بگیرد.

خبرورزشی - میلان و ناپولی این هفته در سن‌سیرو برای هدفی مشترک باهم رقابت خواهند کرد. هر دو تیم برای نزدیک شدن به اینتر صدر جدولی از این بازی سخت پیروزی می‌خواهند اما کسی چه می‌داند، شاید با یک مساوی آخرین زور قهرمانی دو تیم هم به ثمر ننشیند و به سود نرآتزوری تمام شود!

میلان
برای میلان همه چیز تا پایان سال ۲۰۲۰ خوب بود تا اینکه ۲۰۲۱ و نیم‌فصل دوم سری A روی بی‌رحم خودش را به روسونری نشان داد و ثابت کرد به خاطر رسیدن به موفقیت باید تا آخرین قدم در خط پایان جنگید. میلان بدون شکست سری A اما در میانه راه کم آورد. شکست‌ها از راه رسید، پیروزی جایش را به تساوی داد و تیر خلاص رهایی صدرنشینی باخت به اینتر در دربی بود. میلان چه بخواهد چه نخواهد آخرین تلاش‌های خود را برای قهرمانی باید انجام دهد. تیم استفانو پیولی هفته گذشته ورونا را مغلوب کرد و در لیگ اروپا از منچستریونایتد در انگلیس تساوی گرفت. میلان در ۴ بازی اخیر مقابل ناپولی بدون شکست بوده که همین روحیه آنها را افزایش می‌دهد. 

ناپولی
برای سرمربی ناپولی تقابل با تیم سابق خود همیشه دشوار بوده اما لذت پیروزی گتوسو مقابل میلان هم چیز دیگری است. آخرین باری که ناپلی‌ها در سن‌سیرو مقابل میلان شکست خورده‌اند به دسامبر ۲۰۱۴ برمی‌گردد. از آن سال تا امروز ۲ پیروزی و ۳ تساوی دیگر دشت کرده‌اند. ناپولی هفته قبل بولونیا را شکست داده و اکنون با انگیزه‌ای مضاعف به مصاف میلان خواهد رفت. آنها در ۳ بازی اخیر خود در لیگ بدون شکست بوده‌اند و می‌خواهند این رکورد را همچنان حفظ کنند. ناپولی آخرین شانس خود را برای جدایی از رتبه ششم جلوی خود می‌بیند چراکه تقویم پیچیده‌ای از یوونتوس گرفته تا رم، اینتر و لاتزیو در هفته‌های آتی به طور متوالی انتظار گتوسو را می‌کشد. 

مصدومان و محرومان
در ترکیب میلان ۴ غایب مهم به نام‌های مانژوکیچ، بن‌ناصر، چالهان‌اوغلو و زلاتان دیده می‌شود که دست پیولی را در فاز هجومی بسته است. کالابریا هم مقابل یونایتد مصدوم شد و وضعیتش مشخص نیست. در طرف مقابل فوزی غلام جدی‌ترین مصدوم ناپولی است که تا پایان فصل باید بیرون باشد. 

ترکیب احتمالی
میلان:
دوناروما، هرناندس، کیائر، رومانولی، دالوت، کشیه، تونالی، سائلمیکرز، کرونیچ، کاستیخو و لیائو
ناپولی: اوسپینا، دی‌لورنتسو، مانولاس، کولیبالی، هیسای، باکایوکو، روئیس، زیلینسکی، پولیتانو، اینسینیه و مرتنس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی