نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
۳ |
۵
پخش تلویزیونی به شرط جایزه ندادن به فردوسی‌پور
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مراسم انتخاب برترین‌های جشنواره فیلم‌های ورزشی که شبکه ورزش از چند روز پیش تیزرش را پخش کرده بود و قرار بود مستقیم پخش شود، درنهایت روی آنتن نرفت، بدون آنکه به‌دلیلش اشاره‌ای شود.

خبرورزشی - مراسم انتخاب برترین‌های جشنواره فیلم‌های ورزشی که شبکه ورزش از چند روز پیش تیزرش را پخش کرده بود و قرار بود مستقیم پخش شود، درنهایت روی آنتن نرفت، بدون آنکه به‌دلیلش اشاره‌ای شود. برخی شواهد حاکی از آن است که صداوسیما حتی تا چندساعت پیش از آغاز مراسم هم همچنان این برنامه را در کنداکتورش قرار داده بود، اما با مشخص‌شدن نام یکی از برندگان جشنواره، ناگهان همه پیش‌بینی‌ها به هم می‌خورد. کسی که گفته می‌شود مدیران تلویزیون دوست نداشته‌اند نامی از او برده شود، عادل فردوسی‌پور است. «برنامه فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی او جایزه بخش مردمی را برد.

یک منبع آگاه ادعا کرد که جایزه‌دادن به فردوسی‌پور باعث شده تلویزیون این مراسم را پخش نکند: «دوستان صداوسیما از وقتی فهمیدند که فردوسی‌پور قرار است جایزه بگیرد، تلاش کردند لیست برنده‌ها را تغییر بدهند. اول پیشنهاد دادند که جایزه آن بخش به کسی دیگر داده شود، وقتی مسئولان جشنواره مخالفت کردند و گفتند حاضر نیستند در آرای مردم دست ببرند، پیشنهاد دادند بخش جایزه مردمی به‌کلی حذف شود. اما این پیشنهادشان هم رد شد. همین باعث شد که با وجود توافقات قبلی، مراسم جشنواره از شبکه ورزش پخش نشود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    شما ببینید تو کشور خودمون سر یک مسئله فردوسی پور چجوری دارند همه راهها را می بندند اونوقت می خوای AFC و.... با ما سر ساز داشته باشند پس ما که ادعا میکنیم شیعه خاص علی (ع) هستیم گذشت وغیرت علی در نهاد ما نیست فقط شعار علی بودن راداریم ادمین مردانه به چاپ
  • تو IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    چقدر کینه اخه سر دعوای دو نفر یه ملتو به بازی میدن چرا هیشکی جلودار این کارا نیست
  • موری IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    واقعا جای تاسف داره یه سری کوته فکر دارن با مملکت و مردم بازی میکنند.از عادل فردوسی پور میترسند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی