عکس| بازتاب اعتراض طارمی و اسکوچیچ در عربستان و پرتغال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توئیت مهدی طارمی خطاب به AFC بابت جانبداری از بحرین، در کشورهای منطقه و پرتغال بازتاب داشت.

خبرورزشی - دو روز پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی اعلام کرد که میزبانی مرحله اول مقدماتی جام جهانی در گروه C به کشور بحرین اعطا شده است. مسئله ای که با اعتراض رسمی ایران همراه شد و حتی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش از مکاتبات خود با اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت تغییر این میزبانی خبر داد.

این میزبانی در حالی به بحرین اعطا شد که اگر دیدارها به صورت نرمال برگزار می شد، ایران از 4 بازی باقیمانده خود باید 3 بازی را در تهران برگزار می کرد و همین مسئله با اعتراض دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی مواجه شد.

طارمی در حساب کاربری خود در توئیتر با اعتراض به تصمیمات AFC علیه ایران، اعلام کرد که چه زمانی قرار است این قضایا علیه تیم ملی به اتمام برسد. مسئله ای که با بازتاب در رسانه ها نیز همراه شد.
روزنامه اوژوگو پرتغال با تیتر "خشم طارمی از AFC" نوشت که بازیکن ایرانی پورتو از اینکه تیم ملی کشورش باید سه بازی خانگی خود در مقدماتی جام جهانی را به جای ایران در بحرین برگزار کند، به شدت عصبانی است. این روزنامه در ادامه با پرداختن به توئیت طارمی و اشاره به جایگاه ایران در جدول مقدماتی جام جهانی نوشت ایران باید از 4 بازی باقیمانده خود سه دیدار را در کشورش انجام می داد ولی حالا به تصمیم کنفدراسوین فوتبال آسیا، آنها باید راهی بحرین شوند.

عکس| بازتاب اعتراض طارمی و اسکوچیچ در عربستان و پرتغال

وب سایت عربستانی ارم نیوز نیز با انتشار توئیت طارمی نوشته است که این بازیکن ایرانی، کنفدراسوین فوتبال آسیا را به تعصب در انتخاب بحرین متهم کرده است. این وب سایت نوشته است که: «طارمی مهاجم پورتو طی اظهار نظری در شبکه های اجتماعی، AFC را به تصمیمات جانبدارانه نسبت به ایران متهم کرد و پرسید چرا بحرین حق میزبانی مسابقات را دارد در زمانی که دمای هوا می تواند به 38 درجه سانتیگراد برسد.»

عکس| بازتاب اعتراض طارمی و اسکوچیچ در عربستان و پرتغال

این وب سایت در ادامه ضمن ترجمه توئیت طارمی به عربی، به اعتراض دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به این تصمیم اشاره کرده و نوشته است: «اسکوچیچ که جایگاه فعلی خود را به جای مارک ویلموتس در فوریه به دست گرفت، در شبکه های اجتماعی صحبت هایی را مطرح کرد و گفت که این تصمیم به نفع همه تیم ها نیست.» ارم نیوز در ادامه به پست اینستاگرامی اسکوچیچ پرداخت و به اعتراض ایران نسبت به میزبانی بحرین اشاره کرد.

عکس| بازتاب اعتراض طارمی و اسکوچیچ در عربستان و پرتغال

وب سایت معروف Kooora نیز با اشاره به اعتراض طارمی و اسکوچیچ نسبت به اعطای میزبانی به کشور بحرین اعلام کرد سرمربی تیم ملی ایران و بهترین مهاجم حال حاضر این تیم نسبت به اینکه ایران مستحق دریافت میزبانی گروه سوم بوده است، به تصمیمات AFC معترض شده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    آفرین همه بسیج شوید واعتراض کنید
  • کابوي موج سوار IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    اينا فقط موشک مي فهمند و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی