برگرد آقای حمیداوی؛ رحمتی لِه شد!
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوازی مربی تیم پدیده مشهد گفت: تیم خوبی داریم و تمام بازیکنان در کنار کادرفنی زحمت می کشند، اما وقتی شرایط خوب نباشد نمی‌توان از بازیکنان توقع داشت.

خبرورزشی - محمد نوازی در مورد آخرین وضعیت تیم شهر خودرو (پدیده) از نظر مالکیتی توضیحات زیر را ارائه داد:

*تا جایی که می‌دانم قرار بود تیم به استانداری و دیگر بخش‌های استان خراسان رضوی واگذار شود. به هر حال ما وظیفه خودمان را انجام می‌دهیم و باید تمرین کنیم تا از رقبا عقب نمانیم، اما شرایط روحی بازیکنان خوب نیست و این بلاتکلیفی تمرکز همه را بهم ریخته است.

وی با به بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن و حذف از این رقابت‌ها، تصریح کرد: در این بازی حق ما شکست نبود. در شرایطی که می‌توانستیم برنده باشیم به دلیل عدم تمرکز و شرایط بد روحی تیم از این رقابت‌ها حذف شد. تیم خوبی داریم و تمام بازیکنان در کنار کادرفنی زحمت می کشند، اما وقتی شرایط خوب نباشد نمی‌توان از بازیکنان توقع داشت. وقتی ما مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفتیم فکر نمی‌کردیم با چنین مشکلاتی روبرو شویم؛ حتی در هتل محل اقامتمان در شهرهای دیگر هم آرامش نداریم و آنهایی که از شرکت شهر خودرو ماشین خریده‌اند به دنبال مطالباتشان می‌آیند.

*اگر حمیداوی مالک باشگاه است به مشهد بیاید و بالای سر تیمش باشد. رحمتی در ابتدای فصل پیشنهادات خوبی داشت و می‌توانست برود، پولش را بگیرد و بازی کند، اما به خاطر رفاقت با حمیداوی مسئولیت را قبول کرد ولی زیر بار مشکلات لِه شد. او اعتبار خود را پای این رفاقت و تیم گذاشت. حمیداوی که ادعا می‌کند آدم فوتبالی است باید در چنین شرایط وضعیت مربی و بازیکن را درک کند. نه این که تیم را رها کند و مشکلات را روی دوش دیگری قرار دهد.

*حیف است تیمی که در استانی با این همه پتانسیل قرار دارد با چنین مشکلاتی روبرو باشد. مردم این تیم را دوست دارند و مسئولان استان پا پیش گذاشتند تا مشکلات را حل کنند. امیدوارم وضعیت تیم تغییر کند و با هر اسمی برای این استان باقی بماند. ما بازی سخت و حساسی در آبادان پیش رو داریم، اما از نظر روحی در شرایط خوبی نیستیم. بدون شک با توجه به مشکلات زیادی که داریم و بازی سخت پیش رو فشار زیادی به تیم و کادر فنی وارد می‌شود. از این رو باید هر چه سریعتر به وضعیت این تیم سرو سامان دهند.

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • gaber IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    بعنوان یک پرسپولیسی واقعا سخته . تیمها همه دارند رو به اضمحلال میرن . تیمهای شهرستانی که جان میکنن تا خود را نگه دارند .فعلا پرسپولیس و استقلال دارن از تیمهای دیگه سود می‌برند و این کارشون چه آبی چه قرمز نامردیه .فوتبال داره می‌ره برای دو سه تیم که این خوب نیست بازیکنان هم عشقشون بیشتر بخاطر مشهور شدن و پولها .مشکله مربیگری این تیمها . شاید کاری هم نتوان کرد در برابر پول و مشهوریت و افراد آماده خور متمول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی