پیش‌بینی علی پروین/ پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان می‌شود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت: به طور قطع به جام ‌جهانی قطر صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

خبرورزشی - علی‌ پروین در حاشیه دیدار تیم‌های پیشکسوتان سرخابی با تیم رسانه ورزش در خصوص گرفتن میزبانی‌های فوتبال از کشورمان، اظهار داشت: قبل از اینکه AFC میزبان‌ها را مشخص کند باید کاری می‌کردیم اما حالا نمی‌شود اقدامی انجام داد.

وی در مورد احتمال صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی و پیش‌بینی خود از وضعیت تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: به طور قطع به جام جهانی صعود می‌کنیم و پرسپولیس و استقلال هم از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا بالا خواهند آمد.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در خصوص قهرمان فصل جاری لیگ برتر بیان داشت: شک نکنید پرسپولیس با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می‌شود.

پروین در خصوص دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی گفت: تا بازی انجام نشود، نمی‌توان قضاوت کرد. به نظرم اسکوچیچ مربی بدی نیست و با حضور وحید هاشمیان و اضافه شدن یکی دو نفر دیگر به کادر، وضعیت خوبی داریم.

او در مورد رفتن بازیکنان پرسپولیس به استقلال، اظهار داشت: زمان ما رفتن از پرسپولیس به استقلال و بالعکس را عیب می‌دانستند اما حالا فوتبال حرفه‌ای شده و این موضوع مساله خاصی نیست و بازیکنان به راحتی تیم خود را عوض می‌کنند.

اینجا ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    ایشون بین دو نیمه فینال آسیا هم پیش بینی کردن و گفتن نیمه دوم راحت 3 تا به اولسان میزنیم! کلا پیش بینی هاشون خیلی دقیقن(:
  • gaber IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    با اینکه پروین را دوست دارم ولی پیش بینی کردن او یک خورده با همان روحیات دهه شصته .پرسپولیس سخت تحت فشارم که از صدر بیاندازند .
  • آژانس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    دهه ات گذشته مربی. اگه پروین انتهای اسمت نباشه کی به حرفت گوش میده؟ اینه که برات زور داره، یکی دو دهه حرف زدی ساکت بودیم، کرکری خوندی ساکت بودیم، بردی ساکت بودیم، باختی ساکت بودیم، حالا اجازه بده علم روز حرف بزنه، خانوما آقایون دوست دارین یکی از این کشورهای گیگیلی عربی دوباره فوتبال مارو له کنن؟ دوست دارید ببازیم و نریم جام جهانی و جام باشگاها؟ ثبات، دهه ما دهه ثباته، علم روز فوتبالی و مدیریت آکادمیک. فوتبال این کشور کی باید روی علم روز و تکنولوژی رو ببینه؟ کی باید روی ثبات رو ببینه؟این پسرای تو کی باید بتونن برای آینده اشون برنامه ریزی کنن؟
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    لنگ از گروهش تو آسیا هم نمیتونه بالا بیاد چه برسه به اینکه قهرمان لیگ بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی