یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
۱ |
۵
تحرکات یک ایجنت علیه محمود فکری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دلالی که از سرمربی سابق استقلال پورسانت می‌خواست دردسرهای زیادی را برای او ایجاد کرد.

خبرورزشی - روزهای آخر که محمود فکری سرمربی استقلال بود تحرکات یک دلال که از او درصد می‌خواست دردسرهای زیادی را برای این مربی ایجاد کرد. این دلال می‌خواست بازیکن خود را به استقلال بدهد و طوری قرارداد ببندد که پول زیادی هم نصیب خودش شود پولی خارج از عرف معمول فوتبال ایران که ایجنت‌ها دریافت می‌کنند با این حال محمود فکری وقتی متوجه ماجرا شد با درخواست او مخالفت کرد و از همان زمان تحرکات آقای دلال علیه سرمربی سابق استقلال شدت گرفت و حتی بخشی از فضای مجازی به طرز عجیبی علیه این مربی شد! البته به فکری انتقادات فنی وارد بود اما سر این ماجرا انصافا او مظلوم واقع شد و تهمت‌های زیادی شنید.

یک مربی حق دارد بازیکنی را بخواهد یا نخواهد اما متاسفانه بعضی از آنها آنقدر فوتبال ایران قدرت پیدا کرده‌اند که حتی می‌توانند یک مربی را از تیمی برکنار کرده و بازیکن یا بازیکنان خود را به آن تیم وارد کنند اتفاقی که در سال‌های اخیر به دفعات دیده شده و متأسفانه هیچ برخوردی هم با یک سری از دلال‌ها صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    به عنوان یک پرسپولیسی قدیمی با صراحت عرض می کنم کالدرون هم به همین دلیل از پرسپولیس حذف شد وگرنه از نظر فنی و اخلاق خیلی عالی بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی