نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
این مثلث پرسپولیس تن هر حریفی را می‌لرزاند/ فقط یک بازی تا شروع دوباره عیسی آل کثیر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسپولیس با حضور مهدی ترابی، شهریار مغانلو و البته عیسی آل کثیر سر شکل هجومی‌تری پیدا می‌کند.

خبرورزشی - بازی پنجشنبه با نفت مسجدسلیمان آخرین دیداری است که پرسپولیس آل‌کثیر را ندارد بازی بعدی شاگردان گل‌محمدی ۱۴ فروردین با پدیده در مشهد است که می‌توانند در آن دیدار از وجود عیسی آل‌کثیر استفاده کند.

مهاجمی که بعد از سپری کردن دوران محرومیت ۶ ماهه سرشار از انگیزه است تا دوباره برای پرسپولیس گلزنی کند. به طور حتم با بازگشت او خط حمله قرمزها جان تازه می‌گیرد و رقابت بین مهاجمان پرسپولیس شدیدتر می‌شود که این مسئله در نهایت می‌تواند به این تیم کمک کند.

با بازگشت ترابی حالا دست یحیی کاملاً باز است و می تواند در خط هافبک حتی یکی مثل احسان پهلوان را نیمکت‌نشین کند اگر گل محمدی از هر دوی این نفرات یعنی ترابی و پهلوان استفاده کند، وزن تکنیکی تیم خود را بالا برده و جذابیت فوتبال پرسپولیس را افزایش می‌دهد. شاید حضور ترابی باعث شود تحرک و تلاش احسان پهلوان هم بیشتر شود بازیکنی که در شروع کار و در لیگ قهرمانان آسیا خوب کار کرد و نوید از یک ستاره بزرگ داد اما در لیگ بیستم و تا اینجای مسابقات هنوز کار خاصی انجام نداده و نتوانسته همان احسان پهلوان آسیا باشد.

با بازگشت نفرات تازه به پرسپولیس و حضور امثال ترابی مسلماً تکنیکی‌ها بهتر می‌توانند در تیم یحیی جولان بدهند و از پرسپولیس تیم شیک‌تر و فانتزی‌تری بسازند تیمی که خیلی از بازی‌هایش را یک بر صفر می‌برد و هوادارانش فقط دلخوش به کسب هر سه امتیاز بودند اما در بازی با گل‌گهر سیرجان نشان داد که هم می‌تواند پرگل ببرد و هم زیبا بازی کند و هم با قاطعیت صدر جدول را در اختیار بگیرد.

 یحیی حالا تقریباً هر بازیکنی را که می‌خواسته در ترکیب تیمش دارد حالا دیگر نه از رسول‌پناه در هیئت مدیره خبری هست و نه از آرمان رمضانی گل نزن! در خط حمله آل‌کثیر که برگردد، پرسپولیس واقعا تیم هجومی‌تری می‌شود و می‌تواند بعد از زدن گل اول هم به رقبا فشار بیاورد. پشت او کسی بازی می‌کند که بدون شک ستاره اول لیگ نوزدهم بود ممهدی‌ترابی که حالا برگشته تا در پرسپولیس بار دیگر خودش را نشان بدهد و به تیم ملی برود. در این میان وحید امیری را هم نباید فراموش کرد بازیکنی خوش اخلاق و تکنیکی که به وقتش مثل دربی گل هم می‌زند و بازی‌های بزرگ را برای گل‌محمدی درمی‌آورد. با حضور ترابی و امیری و پهلوان، پرسپولیس صاحب یک مثلث کاملاً تکنیکی در فاز هجومی می‌شود مثلثی که تن هر حریفی را می لرزاند و می‌تواند در آسیا هم گل محمدی را خوشبخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    چه تیکه خوبی بود نه ارمان رمضانی‌گل نزن خخخخ
  • فری مکمل IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    منتظریم ببینیم پرسپولیس دیگه کی و خط میزنه دق لال سریع بگیرتش
  • جلال IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    به قول عادل خان : چقدررررر خوبیم ما
  • ناشناس US ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    عیسی باید از تیم ناپاک و هواداراش انتقام بگیره
  • تاج IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    به جز ترابی دو تای بعدی عددی نیستن
    • بهبودی IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
      جوجه رو خیلی زود می شماریم برای شما.
  • ناشناس US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    کور بشه حسوداش
  • جواد IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
    گفته باشم بهترین بازیکن فقط ال کثیر و بقیه قبول نداریم
  • حقگو IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    آهای وطن فروشان آل کیسه دیگه برای ضربه زدن به پرسپولیس چه ترفندی در تخیل مغز پوسیده تان دارید خطیر خسیر با جعل بنده خدا را برای شش ماه خانه نشین کرد دسیسه محرومیت آل کثیر از داخل کلید خورد و حکم محرومیت بی سابقه است برای یک خوشحالی پس از گل تمام احکامی که در رابطه محرومیت سنگین بازیکنان پرسپولیس صادر میشود به خاطر پرسپولیسی بودن آنها است نه نوع جرم
    • هادی کاظمی IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
      قبول نداشته باش چون چشم دیدن موفقیت های پرسپولیس رو نداری
  • هادی کاظمی IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    مهدی ترابی بی شک بهترین بازیکن فوتبال ایران هست و حضورش در کنار ابر ستاره‌ای چون عیسی آلکثیر وبه تبع اون شهریار مغانلو می تونه خط حمله آتشینی رو برای پرسپولیس به ارمغان بیاره ودفاع هستیم رو منفجر کنه.ما هوادران پرسپولیس ازصمیم قلب برای تیم محبوبمون آرزوی موفقیت داریم وامیدوارم امسال علاوه بر قهرمان در لیگ برتر وجام حذفی با قهرمانی درلیگ قهرمانان آسیا پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی رو بر قله آسیا به اهتزاز دراورده وبه آسیا ییها ثابت کنیم که پرسپولیس ایران رقیب نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی