نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نیکبخت: مجیدی از نظر فنی استقلال را متحول نکرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال گفت: مجیدی سرمربی توصیه پذیری نیست و حتما آرمان رمضانی  را قبول داشته که او را انتخاب کرده است. او بهترین تصمیم‌ها را برای استقلال می‌گیرد.

خبرورزشی - نیکبخت واحدی چه در زمان محمود فکری و چه امروز در دوران مربیگری فرهاد مجیدی از سرمربیان استقلال حمایت کرده است. او درباره استقلال مجیدی هم نظراتی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست:

*شرایط محمود فکری در استقلال به گونه‌ای شده بود که او دیگر نمی‌توانست بماند. هجمه‌ها علیه او زیاد شده بود و متاسفانه در فضای مجازی جو برای او خوب نبود. هواداران استقلال کم طاقت و کم تحمل شده بودند و بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان و از دست رفتن قهرمانی و حتی نایب قهرمانی دیگر به تیم اعتماد نداشتند. دوست ندارم علیه فکری حرف بزنم درحالی که می‌بینم برخی دوستان که در زمان حضور او در استقلال حمایتش می‌کردند بعد از جدایی‌اش علیه او حرف زدند.

*من همیشه از همه مربیانی که در استقلال کار می‌کنند حمایت می‌کنم چون استقلال را فارغ از نام‌ها دوست دارم. با فرهاد سال‌ها در استقلال همبازی بودم و هیچ‌کس را اندازه او استقلالی نمی‌دانم. فرهاد واقعا استقلال را دوست دارد و از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نمی‌کند. مجیدی سال گذشته هم می‌توانست نتایج بهتری با استقلال بگیرد اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و مدیریت چطور پشت او را خالی کرد. با این حال این بار هم وقتی استقلال به فرهاد نیاز داشت او برگشت و در خدمت تیم است.

*شاید فرهاد هنوز از نظر فنی نتوانسته باشد استقلال را خیلی متحول کند اما کاملا مشخص است از نظر روانی روی بازیکنان کار کرده است. بازیکنان استقلال با شوق و اشتیاق بیشتری بازی می‌کنند و روحیه‌شان بالا رفته است. به نظر من مجیدی می‌تواند استقلال را به ساحل آرامش برساند و امیدوارم همه پیشکسوتان از مجیدی حمایت کنند. البته در این بین نقش باشگاه هم مهم است و باید فضای آرامی برای فرهاد و بازیکنان ایجاد شود.

*مجیدی سرمربی توصیه پذیری نیست و حتما آرمان رمضانی  را قبول داشته که او را انتخاب کرده است. او بهترین تصمیم‌ها را برای استقلال می‌گیرد و همانطور که خودش گفته می‌خواهد عزت استقلال را به این تیم برگرداند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    همین که همدلی و انگیزه بازیکنارو بالا برده برای شروع عالی بود.یادمون نره توی استقلال فکری، حتی آرزوی داشتن یع موقعیت گل داشتیم، ولی توی دوتا بازی فولاد و پیکان،اندازه کل بازیهای فکری موقعیت گل ساختیم
  • شاهین IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
    یه بازی بیشتر نکردن اصولا بازهای سوم چهارم رو بحساب مربی جدید میزارن وسط فصل مجیدی بهونه بچشو نیاره بزاره و یا آخراجش نکنند صلوات

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی