پنالتی‌زن جدید پرسپولیس کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار واصله حکایت از آن دارد که قبل از بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان یحیی گل‌محمدی از مهدی ترابی به عنوان پنالتی‌زن اول تیمش اسم برده است.

خبرورزشی - فصل گذشته با توجه به حضور مهدی ترابی و علی علیپور، این دو بازیکن پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زدند اما ترانسفر این بازیکنان به خارج از کشور باعث شد بشار رسن به عنوان زننده پنالتی‌های تیمش در فصل جاری شناخته شود. این هافبک عراقی هم بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان به لیگ ستارگان قطر کوچ کرد تا عنوان پنالتی‌زن اول پرسپولیس به سیامک نعمتی برسد. در دقیقه ۳۸ بازی رفت با نفت مسجدسلیمان، حرکت تیمی زیبای بازیکنان پرسپولیس، بشار رسن را در آستانه گلزنی قرار داد که این هافبک عراقی با خطای دروازه‌بان میزبان سرنگون شد و داور با تأخیر چند ثانیه‌ای، اعلام پنالتی کرد. سیامک نعمتی با وجود حضور بشار رسن در تیم پشت توپ ایستاد که ضربه او به تیرک دروازه نفت برخورد کرد و گل نشد. پس از این اتفاق عنوان شد که شماره ۸۸ هم دیگر پشت ضربات پنالتی پرسپولیس نخواهد ایستاد.

هرچند در طول فصل جاری دیگر پرسپولیس نتوانست از حریفان پنالتی بگیرد اما گفته شد محمدحسین کنعانی‌زادگان و میلاد سرلک پنالتی‌زنان اصلی این تیم خواهند بود. حالا مهدی ترابی به ایران بازگشته و اولین بازی خود را نیز در ترکیب پرسپولیس در جام‌حذفی تجربه کرد. اخبار واصله حکایت از آن دارد که قبل از بازی پرسپولیس و مس نوین کرمان یحیی گل‌محمدی از مهدی ترابی به عنوان پنالتی‌زن اول تیمش اسم برده است. هرچند در این دیدار حذفی پرسپولیس نتوانست از حریف پنالتی بگیرد اما در صورتی که داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود می‌دمید مهدی ترابی همچون لیگ نوزدهم پشت توپ می‌ایستاد. قرار است شماره ۲۱ جدید پرسپولیس در ادامه فصل پنالتی‌زن اول پرسپولیس باشد.

البته در هر صورتی که مهدی ترابی در ترکیب نباشد، تعویض شود یا اینکه محروم آنگاه دو گزینه دیگر پشت ضربه پنالتی خواهند ایستاد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و میلاد سرلک دو بازیکن کلیدی پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا نیز ضربات پنالتی خود را در نیمه‌نهایی آن رقابت‌ها برابر النصر عربستان تبدیل به گل کرده بودند، آمادگی ایستادن مجدد پشت پنالتی را دارند. کنعانی‌زادگان ملی‌پوش چندی پیش در مصاحبه با خبرورزشی علاقه خود را برای برعهده گرفتن وظیفه پنالتی‌زن اول پرسپولیس اعلام کرده بود اما حالا باید تا اطلاع ثانوی این مسئولیت را روی دوش، نه ببخشید ساق‌های مهدی ترابی ببیند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی