شوک بزرگ در آبادان؛ کاپیتان استقلالی می‌شود/ دو پیشنهاد لیگ برتری برای ترک زادگاه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان و گلزن موفق صنعت نفت آبادان توجه به دو پیشنهادی که در اختیار دارد، شاید در اتفاقی عجیب این تیم را ترک کند.

خبرورزشی - طالب ریکانی که یکی از بازیکنان متعصب و پُرتلاش صنعت نفت آبادان طی سالیان اخیر بوده و نمایش کم‌نوسان و خوبی برای آبادانی‌ها داشته، در لیگ بیستم دوباره به روزهای اوج بازگشته و توانسته تبدیل به مهره موثر تیمش شود.

ریکانی که با صنعت نفت در فوتبال ایران شناخته شده و جزو محبوب‌ترین فوتبالیست‌های آبادانی است، در دو مقطع از این تیم جدا شده و برای فولاد خوزستان، استقلال خوزستان و سپاهان هم به میدان رفته، اما دوباره به خانه بازگشته تا برای تیم شهرش بازی کند.

اما حالا برای سومین بار و همانند سال‌های ۹۱ و ۹۴ دوباره طالب ریکانی در آستانه جدایی از صنعت نفت قرار دارد و بعید نیست مشکلات مالی این باشگاه موجب شود تا او راه جدایی در پیش بگیرد و مسؤولان صنعت نفت نیز بخاطر رفع مسائل مالی بعید نیست به فکر فروش بازیکنان کلیدی خود ازجمله ریکانی بروند.

در شرایطی که مدیران این باشگاه جنوبی چند روز قبل مدعی شدند تحت هیچ شرایطی با جدایی ستاره‌های خود موافق نیستند، اما حالا خبر می‌رسد که کاپیتان زرد پوشان دیار اروند، عزمش را جزم کرده تا چمدان‌هایش را بسته و بین پیشنهادات باشگاه‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان یکی را انتخاب کند و ادامه لیگ را با تیمی غیر از نفت بگذراند.

در ابتدای نقل و انتقالات زمستانی عنوان شده بود استقلال خواهان به خدمت گرفتن طالب ریکانی است، اما با مخالفت باشگاه صنعت نفت این انتقال صورت نگرفت ولی با عدم رفع مشکلات مالی آبادانی‌ها اکنون ممکن است این اتفاق بیفتد و کاپیتان برزیلی‌ها از بین پیراهن آبی تیم پایتخت یا تیم سبزپوش اصفهانی یکی را انتخاب کند.

این خبر یک شوک بزرگ برای هواداران صنعت نفت آبادان محسوب می‌شود که فصل را علی‌رغم محرومیت از حضور در استادیوم با شور و هیجان جالب توجهی بعد از هر موفقیت طلایی‌پوشان دنبال می‌کردند.

با این شرایط و در صورتی که مشکلات مالی صنعت نفت آبادان تا شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی برطرف نشود، شاید بزرگ‌ترین و تلخ‌ترین اتفاق برای هواداران این تیم جدایی پنج ستاره طلایی‌پوش باشد و باید دید چه شرایطی برای آنها رقم خواهد خورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    سه تا مهاجم به قول خودشون تاپ دارن. یکی هم از پرسپولیس خریدن، یکی هم از پدیده دارن میگیرن، ریکانی رو هم میخوان بگیرن، گرونترین تیم لیگ و هم تا اینجا دارن، بعد سخنگوی خوش خدمتشون میگه پرسپولیس به چاه نفت وصله!!!. بزرگترین هنر هواداری استقلال پرورش ادم های عوام فریب بوده تو این چند سال. چون چیزی رو میگفتن که اینا دوست داشتن، نه اون چیزی که واقعیته. پرسپولیس حتی اگه گرونترین تیم لیگ و هم ببنده که اینطور نیست حقشه چون صد برابر شما درامدزایی داشته. شما نباید پراید و با بنز مقایسه کنی برادر
  • حسین IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    نتونستن تراکتورو زمین بزنن رفتن سراغ نفت. خجالت بکشید. این همه بازیکن دارید.
  • فرانک دختر آبی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    دوباره خبر نیوز شروع کرد!!!! آقا جان این آقا طالب چند بار گفت هیچ جا نمیره توروخدا اینقد عاشقان استقلال رو اذیت نکن !!! $
  • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    یک شایعه دیگه...
    • محمد محمدی از اهواز IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
      دقیقا احسنت
  • مینادخترقرمز US ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    با این بازیکنا و مربیگری فرهاد و فراز وایی بحال ما با مغانلو ، شرم بر گل محمدی دلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی