سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۳
۱۲ |
۴
قهرمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر ایران را بشناسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس با جذب فرشاد فرجی تقریباً به کار خود در فصل نقل و انتقالات پایان داد.

خبرورزشی - گل‌محمدی که در خط حمله آرمان رمضانی را داد و شهریار مغانلو را گرفت، حالا فقط یک بازی دیگر آل‌کثیر را ندارد و می‌تواند روی بازگشت او هم بعد از تعطیلات نوروز حساب باز کند.

 گل‌محمدی با برگرداندن مهدی ترابی به بسیاری از خواسته‌های خود در فاز هجومی رسید و حالا فرشاد فرجی را هم برای خط دفاع خریده که توانایی بازی در دو پست دفاع راست و دفاع میانی را دارد. در واقع با آمدن فرجی احتمال نیمکت نشینی مهدی شیری افزایش پیدا کرده و از طرفی او می تواند یک ذخیره بسیار مناسب برای سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان باشد.

پرسپولیس با اضافه شدن فرشاد فرجی، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و البته با آمدن عیسی آل‌کثیر قطعاً تیم بهتری می شود و حالا می‌توان گفت یحیی در هر پست دو بازیکن تقریباً هم سطح دارد و دستش کاملاً باز است. این در حالی است که پنجره‌های نقل و انتقالاتی رقیب دیرینه پرسپولیس یعنی استقلال هنوز باز نشده و تراکتور هم علاوه بر از دست دادن حاج صفی، شاید دژاگه و شجاعی را هم از دست بدهد.

در میان رقبای پرسپولیس فقط سپاهان شرایط مطلوبی دارد که حاج صفی را گرفت و هیچ کدام از مهره‌های کلیدی خود را هم از دست نداد. البته سپاهان هم در مقام مقایسه با پرسپولیس در نقل و انتقالات خیلی خوب کار نکرد و فقط می‌توان گفت شرایطش از استقلال و تراکتور بهتر است.  فولاد خوزستان هم که مثل استقلال پنجره های نقل و انتقالاتی‌اش بسته است و برای جذب بازیکن جدید مشکل دارد.

در واقع می توان گفت پرسپولیس زودتر و بهتر از همه تیمش را بست و قهرمان نقل و انتقالات نیم فصل شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 911 IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    یه ستاره دیگم بزنید
  • خاطرات آبی ها ، آرزوی لنگی هاست......... IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    اینا از مزایای لنگ وزارت بودنه........ بابا مسعودشون دست راستش رو گذاشته بالا سر تیم....... #بابا مسعود #لنگ وزارت و فدراسیون #جام فساد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    چی؟ دیپورتی های پرتقال و قطر شدن ستاره؟ استقلال با گرفتن رمضانی که سابقه رفتن به فینال آسیا رو داره بهترین نقل و انتقالات رو داشته .
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    من همیشه خبر ورزشی رو یک رسانه بی طرف میدونستم ولی چنین مطالبی آدم رو ناراحت میکنه .کیسه تهران سعید مهری رمضانی میلیچ قاسمی نژاد رو گرفته ولی هیچ چیزی نمیگید و خریدهای پرسپولیس رو بولد میکنید‌.
  • x IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    جعفر پرز
  • رضل IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    چرا احساس میکنم خبر ورزشی با این مدل تیترها به دنبال شیطنت میباشد؟ به هر جهت خدمت دوستان هوچیگری که میخواهند بگویند از کجا میتوانند این بازیکن هارا بگیرند عرض میکنم: از درآمد فینال آسیا همان جایی که افتخار شما شد محروم کردن آل کثیر. #کارما
  • مهبد عشقپولیسی IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    ایشالا امسال هم قهرمانیم ❤️❤️❤️❤️
  • فری عشقی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    بزرگی و با اصالت بودن خریدنی نیست دوستان!!! پرسپولیس بزرگ با بیش از پنجاه ملیون عاشق در آسیا پرهوادارترین تیمه، و با افتخار آفرینی جوانان پارسی به درخشندگی خودش ادامه میده نماد تاریخ،فرهنگ،وغیرت پارسی
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    تفاوت پرسپولیس رو حس کنید هیچ تیمی رو با پرسپولیس مقایسه نکنید فرشاد فرجی از طلبش گذشت و خونه اش رو فروخت برا گرفتن رضایت نامه کاری که سرلک هم انجام دادش..شجاع و... تمامی بازیکنانی که رفتن همش دم از برگشت میزنن.اونم تو بهشت قطر ..مثل همین ترابی.. مغانلو با کلی دردسر شخصا از تیمش‌ جدا شد .. لک رو مقایسه کنید با لک تیمهای سابق ..عزیزان اینجا مثه هیچ جا نیست اینجا پرسپولیسه و آرزوی هر بازیکنی س اینجا باشه .. این تیم مقدسه فوتبال بهانه اس ..عشق ابدی پرسپولیس .. هواداران پرسپولیس همیشه یار و پشتیبان تیم بوده‌ و هستن و..... این رمز موفقیت پرسپولیس کبیر هست ..
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    الان فقط جای سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده کمه
  • محمد صفری IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    بیان بهترش اینه که پرسپولیس تونست در فصل نقل و انتقالات این حجم از بی بازیکنی رو تا حدی جبران کنه. ولی همچنان در مقایسه با رقیبا دستش هنوز بسته تره مقایسه کنید تعداد مهاجمان و مدافعان و .... مارو با رقبا
  • اس اس 2ستاره IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    دیگه جای تعجبی نداره تیمی که 35تا وزیر حمایتش کنن همینه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی