رئال‌مادرید – آتالانتا؛ بازی خطرناک
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئالی‌ها بازی رفت را مقابل آتالانتای ۱۰ نفره یک بر صفر بردند، اما هیچ‌چیز قطعی نیست و در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کار دشواری خواهند داشت.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانوی شهر مادرید، رئال میزبان آتالانتا خواهد بود. بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به سختی بردند و امیدوارند در بازی برگشت مقابل این حریف سمج به مشکل نخورند. 

رئال‌مادرید؛ زیزو در فکر روزهای خوش
هنوز از قهرمانی در لالیگا ناامید نشده‌اند و با همه دشواری‌ها می‌توانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند. زیزو این فصل روزهای سختی را به چشم دیده و تیمش شرایط ایده‌آلی نداشته. در بازی رفت مقابل آتالانتا هم به مشکل خوردند و حتی برای گل زدن به رقیب ۱۰ نفره سختی کشیدند. با این حال خیلی اوقات کهکشانی‌ها از بازی‌های دشوار خوب و به سلامت عبور کرده‌اند، همانند دو بازی آخر در لالیگا مقابل اتلتیکو و الچه که بن‌زما در دقایق پایانی به کمک‌شان آمد. هواداران رئال انتظار ندارند مقابل این حریف کم‌آوازه ایتالیایی تیم‌شان شب سختی داشته باشد. 

آتالانتا؛ شگفتی جدید
هنوز هم در فکر آن اخراج سختگیرانه در بازی رفت هستند. آتالانتا فصل پیش نشان داد از پس خیلی کارهای دشوار برمی‌آید. خط حمله‌شان می‌تواند در مادرید ورق را برگرداند. تیم گاسپرینی در ایتالیا دوباره جان گرفته و به غیر از باخت مقابل اینتر صدرنشین، از ابتدای ماه فوریه برنده بوده. به نظر می‌رسد بی‌مهابا بازی کردن آتالانتا بتواند اتفاق‌های جالبی رقم بزند. شاید حتی در مادرید شاهد یک شگفتی باشیم. فصل قبل در اسپانیا از همین مرحله صعود کردند و خاطرات خوشی از این کشور دارند. 

آخرین جدال
در بازی رفت آتالانتا که ۱۰ نفره شده بود مقابل رئال‌مادرید تن به شکست یک بر صفر داد. مندی تک‌گل کهکشانی‌ها را زد. 

آمار بازی
۷۷) رئال‌مادرید در ۷۷ بازی مقابل تیم‌های ایتالیایی ۴۰ برد داشته، ۲۶ مرتبه شکست خورده و در ۱۱ بازی با تساوی به کارش خاتمه داده. 
۱) شکست بازی رفت، اولین باخت آتالانتا مقابل یک تیم اسپانیایی بود. ۲ بازی قبلی را از والنسیا برده بودند. 
۱۰) رئال‌مادرید بدترین صدرنشین مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود، چراکه فقط ۱۰ امتیاز در ۶ بازی کسب کرد. 
۶۵) آتالانتا امیدوار است با خط آتش قدرتمندش باخت بازی رفت را تلافی کند. این تیم ۶۳ گل در سری A زده و دومین خط حمله خوب بعد از اینتر را دارد. 
۲) رئالی‌ها امیدوارند طلسم صعود نکردن از مرحله یک‌هشتم نهایی را بعد از ۲ فصل ناکامی بگیرند. 
۴) تیم زیدان در خانه این فصل ۴ باخت داشته که یکی از آنها در لیگ قهرمانان مقابل شاختار بوده است. 

مصدومان و محرومان
کاسمیرو محروم شده و ماریانو و دنی کارواخال مصدوم هستند تا هیچ‌کدام در ترکیب رئال قرار نگیرند. رمو فرویلر در بازی رفت اخراج شد و هانس هاتبوئر و بوسکو سوتالو هم مصدوم هستند تا آنها هم غایبان آتالانتا باشند. 

ترکیب احتمالی دو تیم
رئال‌مادرید:
کورتوا، واسکس، واران، راموس، مندی، مودریچ، والورده، کروس، آسنسیو، وینیسیوس و بن‌زما
آتالانتا: گولینی، تولوی، رومرو، پالومینو، مائله، دی‌رون، پسینا، گوسنس، ایلیچیچ، موریل و زاپاتا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی