نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
۴ |
۳
استقلال پول ندارد ولی «یک تیم» مدیر دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای هیئت مدیره استقلال همچنان مصاحبه می‌کنند و با قدرت مشغول عکس گرفتن در مناسبات مختلف هستند.

خبرورزشی - کار به جایی رسیده که وقتی یک بازیکن جوان از درب باشگاه استقلال خارج می‌شود حداقل ۶ مدیر استقلال در مورد او صحبت می‌کنند و در این زمینه رقابت بسیار فشرده‌ای هم بین آنها وجود دارد.

چند روز پیش البته در پرسپولیس هم دیدیم که دو مدیر با هم در کنار یک بازیکن جدید عکس گرفتند تا از رقیب دیرینه عقب نیافتند اما به هر حال استقلال در این زمینه قطعاً صدرنشین است در استقلال حداقل پنج عضو هیئت مدیره داریم و ۵،۶ نفر هم معاون باشگاه هستند ضمن اینکه مشاور مدیرعامل و دستیار سرپرست هم داریم! یعنی پستهایی که هنوز باشگاه‌های دیگر فرصت فکر کردن به آنها را پیدا نکرده اند. شما در کل فوتبال دنیا حتی یک تیم را هم نمی‌بینید که چیزی به اسم دستیار سرپرست داشته باشد اما خوشبختانه استقلال این پست را هم دارد و برادر فرهاد مجیدی دستیار نصرالله عبداللهی شده تا هیچ کمبودی وجود نداشته باشد.

دیروز که بحث حضور قاسمی‌نژاد در استقلال مطرح شد و اعلام کردند مشکل رضایت نامه او حل شده هیچ پولی در باشگاه نبود که به این بازیکن پرداخت کنند! در این میان هواداران استقلال سوال داشتند که واقعاً اگر قرار است اعضای هیئت مدیره هیچ پولی نیاورند و درآمدزایی نکنند پس چرا هستند؟ آیا هستند که مصاحبه کنند و در رسانه‌ها باشند؟ باور کنید اگر قرار به مصاحبه کردن باشد خیلی‌ها بهتر از اعضای هیئت مدیره استقلال این کار را انجام می‌دهند کاری که واقعاً بعضی‌ها در آن تخصص فوق العاده عجیبی دارند و اصلاً دوربین که می‌بینند از خود بی‌خود می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فراتک دختر آبی IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    در استقللال یه مشت که فقط برای دیده شدن و معروف شدنه جمع شدن و بین خودشون پست و مقام تقسیم میکنند تیم رقیب هرچی بازیکن تاپ بود گرفت ولی اینور فقط مصاحبه و نام بردن و آخرشم رفتن دوتا تهه خطی که بیشتر بدرد تیم سالمندان میخوره گرفتن بعدم میان با افتخار با اینها به عنوان بمب عکس یادگاری میگیرند بیچاره هوادار که ...
  • العین 6 - کیسه 1 IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    کیسه پول داره.منتهی بازیکنان بی شخصیت این تیم و پیشکسوتان حسودشون که از موفقیتهای پرسپولیس سوختن، باید شوی بی پولی بدن تا از طرف هواداران کیسه بهشون اعتراضی نشه.همین ساعاتی قبل نامداری فقط محض رضای خدا چهار میلیارد رضایتنامه قاسمی نژاد رو پرداخت کرد.کیسه در دوران سلطانیفر بیست بازیکن خارجی خرید.(در برابر هفت بازیکن خارجی پرسپولیس) و این فصل هم ضمن حفظ تمام بازیکنانش(برعکس فراری دادن شش ستاره پرسپولیس با سقف قرارداد دروغین) با چهار برابر کردن و هفت برابر کردن قرارداد امثال چگوارای شومن پلاستیکی، دانشگر، عارف غلامی، قائدی و اسماعیلی، دو بازیکن خارجی گرونش(دیاباته و میلیچ) هم حفظ کرد درحالیکه پرسپولیس بشار رو از دست داد.این درحالیه که کیسه هیچ درآمدزایی در برابر پرسپولیس که پنج و نیم میلیون دلار پاداش آسیایی داشته نداشته و برای توجیه فضاحتهای فنی فقط شوی بدبختی میده و هوچیگری میکنه.مظلوم نمایی با مافیای رسانه ای بسه.
    • 4444 IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
      بیست بازیکن خارجی استقلال رو هم رفته اندازه بودیمیر شما پول استقلال رو نبردند ولی همون بودیمیر و استوکس مفتی مفتی اومدند با یه بازی بدون حتی یه گل زده چند میلیارد بی زبون رو گرفتند بردن خارجی های ما اومد آقای گل شد ولی دریغ از یه توپ طلا اونم ماسمالی کردند رفت
  • مصطفی IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    اصلا پول ندارن اصلا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی