نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اظهارنظر عجیب سرمربی سابق تیم ملی/ با غیرت بچه‌ها به جام جهانی می‌رویم!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: ما در ملبورن، ریاض، دوحه، سئول، توکیو و خیلی جاهای دیگر دست به کارهای بزرگ زدیم و بارها قدرت خودمان را در آسیا نشان دادیم، حالا چرا باید در مورد میزبانی بحرین نگران باشیم.

خبرورزشی - واگذاری میزبانی مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی به بحرین و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به کشورهایی مانند عربستان، امارات و هند، موجی از انتقادها را از فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزش به‌دنبال داشته است. حشمت مهاجرانی در این باره مصاحبه ای انجام داد که بخش هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*درخصوص اینکه AFC بحرین را به‌عنوان میزبان ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب کرده طبیعتا در این انتخاب مسائل پشت‌پرده نقش داشته است. هم‌اکنون دنیا درگیر بیماری کرونا است و بازی‌ها هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود، پس قطعا ایران هم توانایی برگزاری بازی‌ها را داشته ولی متأسفانه به ما میزبانی ندادند. متأسفانه سال‌هاست که در AFC یک کرسی قوی نداریم و از این بابت ضرر کرده‌ایم. ما نیاز به یک تیم قوی داریم که در مورد این موضوع با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کنند و جلسه بگذارند. باید از افراد سرشناسی مثل علی دایی، خداداد عزیزی، مهدی مهدوی‌کیا و علی کریمی هم استفاده کنیم چون آنها افرادی تأثیرگذار و سرشناس هستند. با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود، ما باید دنبال گرفتن حقمان باشیم.

 *ما همیشه در قیاس با تیم‌های عربی و شرق آسیا که ثروت هنگفتی دارند، به تماشاگران تکیه کردیم و اتفاقات بزرگی را با آنها رقم زدیم. اگر بازی‌ها در ایران هم برگزار می‌شد از حضور هواداران محروم بودیم و حالا که قرار است در بحرین بازی کنیم، آنها هم نمی‌توانند از هواداران‌شان استفاده کنند. اصلا بحرین در اندازه‌ای نیست که بخواهیم از میزبانی آنها نگران باشیم.

*ما در ملبورن، ریاض، دوحه، سئول، توکیو و خیلی جاهای دیگر دست به کارهای بزرگ زدیم و بارها قدرت خودمان را در آسیا نشان دادیم، حالا چرا باید در مورد میزبانی بحرین نگران باشیم؟ آن هم با این توان فنی که در وجود بچه‌ها دیده می‌شود. جدا از تاکتیک‌های فوتبال و مسائل فوتبالی، فاکتوری به نام غیرت و تعصب ایرانی وجود دارد که بازیکنان ایرانی همیشه با این فاکتور دست به کارهای بزرگ زده‌اند.

*مطمئنا با این تیم به جام‌جهانی صعود خواهیم کرد. ما در هیچ دوره‌ای اینقدر لژیونر موفق نداشته‌ایم و بازیکنانی در تیم‌های اروپایی داریم که می‌توانند تفاوت‌ها را رقم بزنند. فقط مسئله مهم این است که نفرات تیم ملی باید با یکدیگر هماهنگ شوند و انجام بازی دوستانه هم مهم است. بازیکنان مدت‌هاست که کنار هم بازی نکرده‌اند و این می‌تواند یک چالش برای هماهنگی آنها باشد. البته این مشکل قابل حل است و امیدوارم تیم ملی با بهترین شرایط بازی‌ها را ادامه دهد.

*من شناخت زیادی از این مربی ندارم چون اسکوچیچ یک مربی بین‌المللی نبوده است. او از صنعت‌نفت به تیم ملی آمد و بک‌گراندی ندارد که من بخواهم از حالا قضاوتی در مورد این مربی داشته باشم. البته از دیگران شنیده‌ام که اسکوچیچ مربی خوبی است و من هم از راه دور می‌گویم که او مربی خوبی است. امیدوارم تیم ملی با این مربی به موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    بله بله غیرت خعلی چیز خوبیه! مخصوصن که الان تو کل گیتی وکره خاکی تنها ما هستیم که غیرت داریم ومظهر سواد وشرافت ودرستکاری وپاکی هسیم وبقیه همه بیغیرت وچلمنگ وبیسوادن.فلذا ما تا صدسال دیگه نیازی به علم وشعور وآگاهی وامکانات و ای سوسولبازیای غربی نداریم وهمیشه با همین سلاح غیرت میریم به جنگ دنیا از اون روزیکه استرالیا رو با معجزه 124 هزار پیامبر! بردیم فهمیدیم که بابا همه این پیشرفتها کاذبه! و دیگه بخور وبخواب وبمال وفساد کن ولی غیرت داشته باش! دمتون گرم ای غیرتمندان بشریت! پیش بسوی قهرمانی در جام جهانی.همه پشت اسب دن کیشوت به خط شین.الخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی