نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
عکس| مکافاتی که استوری اینستاگرام برای بازیکن میلان درست کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع فرانسوی تیم فوتبال میلان بابت پستش در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای انتقاد از یکی از داوران فوتبال ایتالیا خودش را به دردسر انداخت.

خبرورزشی - فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده‌ای را برای تحقیق درباره پست اینستاگرامی تئو هرناندس برای توهین به داور ایتالیایی، فابریتزیو پاسکوا به جریان انداخته است.

روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام شد که مدافع سابق رئال مادرید از مجازات احتمالی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا گریخته است اما طبق اعلام آنسا، دفتر دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پست مدافع کناری فرانسوی میلان را زیر ذره‌بین برده است، استوری که او بلافاصله پس از انتشار آن در اینستاگرام، حذف کرد، اما از چشم رسانه‌ها پنهان نماند.

هرناندس پس از باخت یک بر صفر دوشنبه شب میلان در خانه برابر ناپولی که توسط پاسکوا سوت خورد، نارضایتی و خشم خود از عملکرد داور بازی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام بروز داد. او اما بلافاصله این استوری را حذف کرد.

تئو هرناندس

در شب شکست مقابل ناپولی، میلان نه تنها نتیجه را واگذار کرد بلکه به خاطر رفتار تعدادی از بازیکنانش به دردسر افتاد. یکی از این بازیکنان مهاجم کروات تیم آنته ربیچ بود که اخراج شد و به جز یک جلسه محرومیت ناشی از کارت قرمزش، یک جلسه دیگر هم محروم شده است. کاپیتان تیم جورجو دوناروما هم به خاطر واکنشی که پس از به صدا درآمدن سوت بازی داشت و توهین به بازیکنان حریف، ۱۰ هزار یورو جریمه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی