چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
۱ |
۴
چرا رئال مادرید رونالدو را نمی‌خواهد؟!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس به رئال مادرید زیاد نیست.

خبرورزشیدر یک هفته اخیر و بعد از حذف یووتنوس از لیگ قهرمانان با شکست مقابل پورتو، شایعات حاکی از احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از این باشگاه بوده و نام چند تیم به عنوان مقصد احتمالی او معرفی شده است. برخی نشریات اسپانیایی خبر از ارتباط کریستیانو رونالدو با مدیران رئال مادرید در ماه های اخیر و احتمال بازگشت او به تیم سابق را داه اند، اما نشریه دیلی میل این اخبار را تکذیب کرده است.

باشگاه رئال مادرید دو ستاره بزرگ و جوان دنیای فوتبال یعنی کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را زیر نظر گرفته و قصد چندانی برای خرید کریستیانو رونالدو ندارد. قرارداد کیلیان امباپه در تابستان سال ۲۰۲۲ با باشگاه پاری سن ژرمن به اتمام می رسد و در صورت عدم توفیق باشگاه فرانسوی در تمدید قرارداد، رئال مادرید از بالاترین شانس برای خرید او برخوردار است. همچنین ارلینگ هالند نیز احتمالا از تابستان سال ۲۰۲۲ می تواند با رقم ۷۵ میلیون یورو از دورتموند جدا شود و رئال مادرید علاقه زیادی به خرید این گلزن نروژی دارد.

بدین ترتیب و در صورت تامین دستمزد هنگفت این دو بازیکن، پرداخت حقوق کریستیانو رونالدو ۳۶ ساله برای رئال مادرید دشوار است و احتمال بازگشت او به لالیگا در تابستان پیش رو بالا نیست. در حال حاضر منچستریونایتد گزینه معقول تری برای کریستیانو رونالدو محسوب می شود و در صورت جدایی از یوونتوس، احتمال حضور دوباره این بازیکن در لیگ برتر وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرحسین IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    هیچ تیمی یک لرد نمی خواد که تو بازی های بزرگ محوه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی