نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
می‌خواستم به استقلال بروم اما .../ مبلغ قرارداد مانع انتقال یک ستاره به استقلال شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک ذوب‌آهن اصفهان گفت در ابتدای لیگ بیستم می‌خواست به استقلال ملحق شود که چنین اتفاقی رخ نداد.

خبرورزشی - میلاد جهانی پس از شکست یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان اظهار داشت: مسابقه را خوب شروع کردیم و بازی در اختیار ما بود. توپ روی اتفاقی ساده تبدیل به گل شد. خیلی تلاش کردیم گل بزنیم که بی‌ثمر بود.

وی درباره پیشنهادهایی که در فصل نقل‌وانتقالات دریافت کرده است، گفت: پیشنهادی بود، اما درست نبود از ذوب‌آهن جدا شوم. زمانی که آمدیم تیم بد نتیجه گرفت؛ حالا باید در ذوب‌آهن بمانیم و تیم را جمع کنیم. اخلاقی نیست تیم را نیم‌فصل رها کنیم. من صنعت نفت را هم پس از شش سال ترک کردم و حالا که در ذوب‌آهن ماندیم، ان‌شاءالله برای ما سبب خیر شود.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد پیشنهاد استقلال و اینکه آیا مبلغ قرارداد باعث رقم خوردن این انتقال شده یا خیر، گفت: اول فصل می‌خواستم بروم که نشد. چنین اتفاقی در نیم‌فصل هم رخ نداد و الان هم صحبت کرده بودند، اما اتفاقی رخ نداد و در ذوب‌آهن ماندنی شدم. من به باشگاه استقلال نرفتم که بر سر مبلغی بحث شود.

جهانی درباره ادامه کار ذوب‌آهن در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: ما ثبات بهتری داریم و با انگیزه بهتر کار می‌کنیم. در بازی اتفاقاتی می‌افتد و توپ‌ها وارد دروازه ما می‌شود. از آن سو هر چه تلاش می‌کنیم، توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود. چمن زمین هم بلند بود و توپ به آن گیر می‌کرد. نمی‌دانم چرا چمن را کوتاه نکرده بودند و ان‌شاءالله روندمان بهتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی