۵
انتقال ۸ میلیون یورویی مهاجم ایرانی به شاختار دونتسک اوکراین
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک سایت اوکراینی خبر داد باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارد اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را به صورت قطعی از تیم فنرباغچه خریداری کند و با مبلغ ۸ میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد.

خبرورزشی - سایت «اسپورت» اوکراین در خبری مدعی شد مسئولان باشگاه زوریا لوهانسک قصد دارند بند خرید دائمی اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی را از تیم فنرباغچه ترکیه فعال کنند.

این سایت نوشت: «طبق اعلام مطبوعات ترکیه، مدیریت باشگاه زوریا به روسای باشگاه فنرباغچه اطلاع داده است که بند خرید قرارداد اللهیار صیادمنش را به قیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو فعال می‌کند. باشگاه لوهانسک قصد دارد صیادمنش را بخرد و سپس آن را به قیمت ۸ میلیون یورو به باشگاه شاختار دونتسک بفروشد. به گفته این منبع، باشگاه زوریا از قبل توافقات را انجام داده است.»

در ادامه این خبر آمده است: «پیش از این گزارش شده بود که زوریا پولی برای خرید اللهیار ندارد اما بعد از آنکه مهاجم ایران به تیم زوریا کمک کرد تا شاختار را در لیگ شکست بدهد، به عنوان بهترین بازیکن ماه فوریه لیگ اوکراین انتخاب شد و همچنین به تیم ملی ایران دعوت شد. در فصل فعلی اوکراین، اللهیار ۱۱ بازی انجام داده است که ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • طغرل IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    یادمه بخاطر بی پولی استقلال مجبور شد الهیار رو مفت بده بره، همون موقع تیم پرسپولیس با همه بازیکناش با قیمتهای فضایی تمدید میکرد و هر بازیکنی میخاستن میخریدن.شفر بیچاره چقدر گفت نفروشین یکی دو سال بعد چند میلیون دلار میشه فروختش.ولی استقلال مجبور بود واسه کسب درآمد هرچند کم بفروشدش.چون مثل قرمزا به چاه نفت وصل نبودیم
    • .،. IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
      اولا زیر خبر مربوط به لژیونرها بحث آبی و قرمز راه نندازید ثانیا شفر کی گفت دو سال نگهش دارید بعد بزارید بره خود شفر داشت تلاش میکرد صیادمنش زودتر بره اروپا حتی با بایرن مونیخ هم صحبت داشت ولی با این حال خود صیادمنش به فکر آیندش بود و از حاشیه دوری میکرد اگه دو سع سال بیشتر می موند شک نکن خود شما ها مانع رفتنش می شدید دقیقا کاری که دارید با قائدی میکنید لورکوزن گری رو از لستر خرید دیگه دیره و نیازی به قایدی نداره قشنگ دارید گند میزنید تو آینده کسی که می تونه به داد تیم ملی برسه بعد ادعا میکنید خیلی تیم بازیکن سازی دارید؟!
  • .،. IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    تو سن ۱۹ سالگی با قیمت ۸ ملیون یورو رفتن اونم به یه تیم مطرح و بین الملی فوق العادس یعنی یکی دو فصل دیگه تا قبل ۲۳ سالگیش احتمالا ترانسفر بشه یه تیم تاپ از پنج لیگ معتبر فقط فاز اون دسته از هوادارای متعصب استقلال که میگفتن دو سال زود رفت رو نمی فهمم الان قائدی که دوسال بیشتر از صیادمنش مونده تو لیگ دوزاری ایران چه سودی به حالش داشته جز این بوده که رو به این تیم داده که حتی مجبور میشه به خاطرش پیشنهاد لورکوزن رو رد کنه؟!!! قائدی هم دو سال اضافه مونده تو لیگ ایران فقط داره آینده خودشو خراب میکنه
  • لژیونر های ایران IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    اگر صیادمنش به شاختار دونتسک برود که عالی می شود امیدوارم که صیادمنش به شاختار دونتسک برود . بهترین جا برای صیادمنش شاختار دونتسک هست
  • شیخ راسل IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    تکذیب شب |:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی