نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۶۰ درصد بازیکنانی که مجیدی می‌خواست جدا شدند/ به استقلال خیانت کردند؛ جنسمان جور نیست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر چه استقلال بازیکنان زیادی دارد، اما در نقل‌وانتقالات بازیکنان با نظر سرمربی جذب نشده‌اند.

خبرورزشی - صالح مصطفوی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال پس از سه پیروزی با هدایت فرهاد مجیدی توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید:

*از زمان وینفرد شفر، آندره‌آ استراماچونی تا فرهاد مجیدی عمدا یا سهوا که امیدوارم عمدی نبوده باشد، در زمان نقل‌وانتقالات، بازیکنان با نظر سرمربی جذب نمی‌شوند. مدیران کاری می‌کنند که سرمربی در زمان نقل‌وانتقالات نباشد و مشخص نیست با نظر چه کسی تیم بسته می‌شود. این یک خیانت بزرگ به استقلال بوده است.

*زمان استراماچونی، استقلال با سیستم ۳-۳-۴ شروع کرد، اما بعد از چند بازی سیستم بازی به ۲-۵-۳ تغییر کرد، چون تیم را خودش نبسته بود و در جریان مسابقات متوجه می‌شود شرایط تیم درست می‌شود یا نه. وقتی درست نشود، مجبور است سیستم را عوض کند. وقتی یک مربی دوست داشته باشد تفکراتش را در زمین پیاده کند، باید ابزار برای او فراهم باشد. 

*در تیم فعلی استقلال، چهار، پنج هافبک یک شکل وجود دارد و در یک پست مانند وینگر یک بازیکن بیشتر نیست. این موضوع ظلم بزرگی است که هر سال در حق استقلال می‌شود. متأسفانه در نقل‌وانتقالات سه سال اخیر شرایط به این شکل بوده و خوشبینانه‌اش این است که عمدی نبوده است. خریدهای نیم فصل دوم با نظر فرهاد مجیدی بوده، اما می‌بینیم بیشتر هافبک‌ها شبیه به هم بازی می‌کنند.

*در پست وینگر راست از وریا غفوری استفاده می‌کنیم و این موضوع نشان می‌دهد که ابتدای فصل مربی تیم را نبسته تا بگوید برای این پست‌ها چه بازیکنانی را می‌خواهد. بازیکنان در ابتدای فصل زمانی جذب شدند که استقلال مربی نداشت. زمانی که استراماچونی هم آمد، تیم بسته شده بود. استراماچونی رفت و فرهاد مجیدی را دیر اضافه کردند و تنها می‌توانست بازیکن آزاد جذب کند، آن هم بازیکنی مثل مدافع بلغارستانی که پنج ماه بازی نکرده بود. 

*۶۰ درصد بازیکنانی که فرهاد مجیدی می‌خواست، آخر فصل جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند. بازیکن گرفتن در نیم فصل سخت است. اینها نکاتی است که باعث عدم قهرمانی استقلال می‌شود. بازیکنان باید با نظر سرمربی جذب شوند، اما سه سال است که استقلال از این مسئله ضربه می‌خورد. امیدوارم پایان فصل جاری این شرایط درست شود. شکل بازی استقلال باید در شأن این تیم باشد. 

*از بازی با سپاهان در فصل گذشته مجیدی را اذیت کردند تا از استقلال برود. کاری کردند سرمربی تیمی که سپاهان را دو بار در لیگ و جام حذفی شکست داده و در دربی به آن خوبی بازی کرده بود؛ برود. قصد و غرضی هم باشد، ضربه‌اش را استقلال خورد. تفکرات اشتباه باعث شد فرشید باقری مجبور به جدایی از استقلال شود.

*آرزوی همه تیم‌های لیگ برتری و حتی یکسری از تیم‌های آسیایی است بازیکنانی که در استقلال حضور دارند را داشته باشند. اینها بازیکنانی هستند که قابلیت بازی در تیم‌های اروپایی دارند و شکی در کیفیت‌شان نیست، اما جنس تیم جور نیست. هواداران باید بدانند چه خیانت‌هایی به استقلال شده است. می‌گویند استقلال بازیکن زیاد دارد، اما این در حالی است که جنسش جور نیست. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجید IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    امرد حسابی انواع واقسام بازیکن قانونی و غیر قانونی گرفتید و.....باز هم طلبکار هستید الحق که کیسه کشی...در ضمن یادت باشه با الطاف داوری سهمیه گرفتید
  • آرمانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    فتل قرار مسی بیاره تا جنستون جور شه
  • سلمان IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    بازبهانه جورکردن!یحیی هم وقتی اومد کالدرون تیمو بسته بود.تیم چلسی، بایرن هم تیم توسط مربی قبلی بسته شده بود مهم هنرمربیه که چطور کارکنه.این بهانه ها فقط تولیگ ایران وجود داره
  • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    یواش یواش داره بهونه جور میکنه برای باختها در بازی با تیمهای اصلی!دوتا برد جلوی تیمهای ضعیف لیگ اوردند حالا که بازیهای مهم از راه میرسن دارن بهونه ی باختها رو اماده میکنند.اخرشم که گند میزنند ونمیتونند مقامی بیارن پای وزیر و وکیل رو هم وسط میکشن تا دوباره سال بعد که با کری ورجز شروع بشه وبا تجمع و گریه تموم بشه!اینه کاره کیسه و کادر فنیشون درطول یه فصل فوتبال!فقط این وسط حیف این همه پول بیت المال که خرج این تیم درپیت و هواداران هوچیگرش میشه.
  • 24 IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    بهانه های جدید
    • مانی IR ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
      اینهمه حمایت از محیدی و کوبیدن فکری واقعا حیرت انگیزه
  • محمدطاها IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    خب واقعا راست میگه وسط زمین تیم برای مسابقات آسیایی نیاز به تقویت داره صد درصد باید یه بازیساز جذب میشد با این خط هافبک شاید بشه لیگ رو مدارا کرد و قهرمان شد اما در آسیا قطعا شرایط متفاوت است و تیم به مشکل میخورد دیروز وقتی بازی خوب رضا آذری رو تو ترکیب ماشین سازی دیدم بیشتر حسرت خوردم که چرا باشگاه این بازیکن رو مفت از دست داد تو نیمه دوم در گرفتن وسط زمین از استقلال بسیار موثر بود و با بازی هوشمندانه چند بار بازیکنان استقلال را وادار به خطا کرد واقعا تواناییش را بعنوان یه هافبک کلاسیک به نمایش گذاشت..
  • مصطفی DE ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    آخرش آرزوی تیم‌های آسيایه که بازیکن‌های کیسه رو داشته باشه یا تیم کیسه ناقصه تیم سال قبل که تغیری نکرده تازه یه جین بازیکن هم به تیم اضافه شده
  • omid perspolisi IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    شصت درصد؟!!!لطفا اسم ببرید ببینیم چه جوری شصت درصد شد نکنه شماهم درصدها را مثل آقای علی پروین حساب می کنید!!!
  • بهزاد فرهنگی IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    هواداران استقلال در دوران دولت روحانی و سنگ اندازی های این دولت و دستگاه ورزش و خنثی بودن مجلس ظلم وارده بر این تیم را تحمل کردند و آخرین روزهای آن را نیز تحمل میکنند اما این افراد بدانند نه تنها از محبوبیت این تیم کاسته نشده بلکه بیش از گذشته هم شده
  • صامت US ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
    آآآآآآآآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییی.جنس شون حورنیست.هربازیکنی خواستندگرفتندحالاهم جنس شون جورنیست.بمیرم. حالااگرآقافرهادآخرفصل فهرکنه وبره والله حق داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی