شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
۰ |
۵
جزئیات جدیدترین قرارداد اسپانسری منچستریونایتد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد قرارداد فعلی خود با اسپانسر پیراهنش را تمدید نخواهد کرد و از فصل آینده تبلیغی جدید روی پیراهن این تیم درج خواهد شد.

خبرورزشی - باشگاه منچستریونایتد با شرکت آلمانی تولید کننده نرم افزار «Team Viewer» قرارداد ۲۳۵ میلیون پوندی بسته است تا  از فصل آینده نام این شرکت را روی پیراهن‌های خود تبلیغ کند.

در حال حاضر برند اتومبیل «شورولت» به عنوان اسپانسر پیراهن شیاطین سرخ شناخته می‌شود. این شرکت آمریکایی که سال ۲۰۱۴ همکاری خود را با منچستریونایتد آغاز کرد، تا فصل جاری با این تیم قرارداد دارد.

قرارداد Team Viewer با منچستری‌ها ۵ سال است و به این ترتیب این شرکت آلمانی تا سال ۲۰۲۶ ، سالانه نزدیک به ۵۰ میلیون پوند به باشگاه انگلیسی خواهد پرداخت.

طبق اعلام سایت باشگاه منچستریونایتد این بزرگترین قرارداد تاریخ است که برای خرید حق تبلیغ روی پیراهن یکی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس منعقد می‌شود و با رکوردی که باشگاه بارسلونا برای عقد قرارداد با اسپانسر فعلی‌اش شرکت ژاپنی راکوتن بست برابری می‌کند.

TeamViewer پس از شارپ، وودافون، AIG، AON و شورولت ششمین اسپانسر بزرگ پیراهن تیم فوتبال منچستریونایتد خواهد بود. نام این شرکت اما تنها روی پیراهن اصلی منچستری‌ها درج خواهد شد و گویا باشگاه انگلیسی در صدد پیدا کردن یک اسپانسر برای البسه تمرینی خود نیز هست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی