نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دعوت عجیب از یک استقلالی در تیم ملی/ سورپرایز جدید اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید باید به سورپرایزهای اسکوچیچ کم کم عادت کنیم. سورپرایزهایی که از جنس دعوت بازیکنان شایسته‌ای مثل حامد لک و بابک مرادی و دانیال اسماعیلی‌فر و ... نیست.

خبرورزشی - در اردوی قبلی تیم ملی دعوت مهدی شیری به تیم ملی حواشی زیادی به راه انداخت. شیری در حالی به تیم ملی دعوت شد که حتی بسیاری از هوادران پرسپولیس هم اعتقادی به حضور او در تیم ملی نداشتند. ماجرا تا جایی پیش رفت که در صفحات مجازی شایعات بعضا ناجوانمردانه‌ای در خصوص تصمیم سرمربی تیم ملی مطرح شد.

اما در لیست جدید اسکوچیچ حالا یک گزینه از تیم رقیب در اردوی تیم ملی نامش دیده می‌شود که احتمالا خودش هم از این دعوت شوکه شده است. عارف غلامی بازیکنی است که در هفته‌های اخیر اغلب نیمکت‌نشین بوده است. دفاع آبی‌ها در معدود بازی‌هایی هم که حضور داشته مانند دیدار با سپاهان نمایش پرانتقادی از خود ارائه کرده و با بازگشت مجیدی هم نیمکت‌نشین بازیکنانی مانند دانشگر و یزدانی شده است. در قیاس با غلامی، اما مهدی شیری در ترکیب سرخ‌ها بیشتر قرار می‌گرفت.

شاید باید به سورپرایزهای اسکوچیچ کم کم عادت کنیم. سورپرایزهایی که از جنس دعوت بازیکنان شایسته ای مثل حامد لک و بابک مرادی و دانیال اسماعیلی‌فر و... نیست و بیشتر از جنس حضور بازیکنانی مانند شیری و غلامی است که باعث غافلگیری همه به جز خود سرمربی تیم ملی می‌شود. اسکوچیچ در اردوهای کم تعداد تیم ملی نشان داده که سلیقه متفاوتی دارد و در ادامه راه شاید هواداران فوتبال به این سلیقه عادت کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    متاسفانه فارغ از دانش و سطح مربیگری اسکوچیچ، پروسه جابجایی ایشون در تیم های مختلف در ایران و شائبه واسطه گری، عجیب نیست که یک تعدادی هم در لیست تیم ملی به همین شکل و از همان طرق وارد بشن تا حداقل لطف آقایان تا حدودی جبران گردد!
    • محمدی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      اینا را الکی دعوت کرده بازیکنان اصلی از همین حالا مشخص هستند در ضمن وریا غفوری و رامین رضاییان سن بالا هستند بدرد نمیخورن حامد لک هم که اصلا بدرد نمیخوره دفاع پرسپولیس خوبه که گل نمیخوره وگرنه کیسه شده بود
    • حقیقت تلخه IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      صد رحمت به شیری! آخه عارف غلامی؟ خودش هم خودشو دعوت نمیکنه تیم ملی خخخخ .....حتی زمان بازیش هم کلا اشتباهات مهلکی داشت حالا که نیمکت نشین هم شده، جالبتر که قوچان نژاد جوری دعوت نمیشه انگار چهل سال داره!! دفعه دیگه اگه آرمان رمضانی هم دعوت شد تعجب نکنید! فقط مربیان معروفتر و حرفه ای تری مثل کیروش یا برانکو زیر بار این اعمال سلیقه ها از طرف دیگران نمیرن که اونم تبعات داره
  • لمپارد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    عارف غلامی چند مدته اسیر حاشیه و صفحات مجازی شده وگرنه مدافع جوون و خوبیه
  • Retired IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    هميشه در هر مرحله دعوت بازيكنان به تيم ملى انتقادهاى بيشمارى به تيم وارد ميكنند كه بعضى هم وارد است . اقاى اسكوچيچ با دعوت غلامى و يا شيرى جهت انتقادها رو به طرف اين دو بازيكن هدايت ميكنه تا بقيه تيم از تيغ انتقاد فارغ شوند ، هر عقل سالم ميدونه كه غلامى كه چندين بازى رو نيمكته نبايد دعوت ميشد ، تازه چند بازى هم كه تو استقلال فيكس بوده ضعيف حاضرشده . ❤️❤️❤️❤️+❤️

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی