یکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۰ |
۰
 الهامی: یک ماموریت سخت در پیش داریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دو بازی قبلی برابر سایپا در جام حذفی و لیگ برتر به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم.

خبرورزشی - ساکت الهامی درباره دو پیروزی اخیر نساجی مازندران برابر سایپا در جام حذفی و لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از حضور در نساجی، توانستیم با کمک بچه‌ها دو پیروزی مهم را به دست بیاوریم. به هر حال این دو برد شرایط تیم را از لحاظ روحی بهتر کرد که این موضوع می‌تواند در بازی‌های آینده تاثیرگذار باشد. نساجی در یک مقطع طولانی نتایج خوبی نگرفت، اما حالا این دو برد می‌تواند یک حرکت اساسی به تیم بدهد.

وی تصریح کرد:‌ دو بازی قبلی برابر سایپا به تاریخ پیوست و باید به فکر بازی‌های آینده باشیم. ما از سوم فروردین استارت خواهیم زد و همه می‌دانیم که یک ماموریت سخت در پیش داریم. نساجی ۱۲ فینال مهم در پیش دارد و باید تلاش کنیم که بیشترین امتیاز ممکن را از این ۱۲ بازی بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

الهامی در خصوص اینکه آیا نساجی قطعا در لیگ برتر خواهد ماند، تصریح کرد: نمی‌توان انتظار دیگری داشت جز اینکه بگویم این تیم باید در لیگ برتر بماند. هواداران نساجی در این راه نقش مهمی دارند و حمایت آنها باعث دلگرمی ما است. بازی بعدی ما هم برابر نفت مسجدسلیمان است و اگر این بازی را ببریم گام بلندی برداشته‌ایم. ما باید سخت تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم. 

سرمربی نساجی در ارتباط با اینکه چرا بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، گفت: بخش مهمی از این موضوع به مسائل روحی و روانی و استرس بازیکنان برمی‌گردد. ما در فاز حمله بازیکنان خوب و شایسته‌ای داریم و مطمئنا روی این موضوع هم کار خواهیم کرد تا در بازی‌های بعدی از موقعیت ها بهترین استفاده را ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی