نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شمارش معکوس آغاز شد/ لحظه‌شماری آل‌کثیر برای بازی با پدیده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حدود ۱۰ روز تا بازگشته عیسی آل‌کثیر به میادین باقی مانده است و او برای بازی چهاردهم فروردین با پدیده مشهد لحظه‌شماری می‌کند.

خبرورزشی - حدود ۱۰ روز تا پایان محرومیت عیسی آل کثیر باقی مانده و باشگاه پرسپولیس هرچقدر این زمینه و برای کاهش محرومیت او شکایت و نامه‌نگاری کرد، به جایی نرسید.

حالا عیسی که خود را با تمرینات انفرادی تا حدی آماده نگه داشته امیدوار است هر چه سریعتر در تمرینات شرکت کند و بتواند در اولین بازی پرسپولیس حداقل برای دقایقی به میدان برود خیلی ها می‌گویند چون آل‌کثیر تمرین گروهی نداشته شاید یحیی در بازی با پدیده از او استفاده نکند و بازی بعدی پرسپولیس مقابل نساجی اولین حضور رسمی آل‌کثیر در میادین پس از محرومیت باشد اما به هر حال شنیدیم احتمال بازی چند دقیقه او مقابل پدیده وجود دارد و آل‌کثیر با کاروان پرسپولیس به مشهد خواهد رفت.

امید اصلی آل‌کثیر به لیگ قهرمانان آسیا است جایی که با پرسپولیس شروع کرد و حالا می‌خواهد دوباره برای این تیم گل‌های آسیایی بزند البته به شرطی که این بار پس از گلزنی شادی آنچنانی انجام ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ان شاء الله بر می گرده و از تیم ناپاک انتقام سختی می گیره
  • فری عشقی IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    جون دل عیسی !!! کیسه سوزترین پرسپولیس جهان داره میاددددد!!! تبعیض و بی عدالتی تا کجا!!؟؟ پرسپولیس بزرگ باید بره در جزیره در جنوب هند اونوقت تیم کیسه(نادی الستقلال عربستان ) بازیش رو در کشور خودش عربستان و در پایتخت خودش شهر ریاض برگزار کنه!!! بی عدالتی و تبعیض تا کجا آقای وزیر !!!!
  • مصطفی ظهیری IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ اخ که دلمون خیلی واست تنگ شده عیسی انشالله در بازی با پدیده گلزنی بکنی
  • پرسپولیس ایران IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    عیسی به میدان آمدلرزه به جان کیسه افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی