نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سازمان لیگ برای دیاباته کفش طلا ندارد!/ سردرگمی پرسپولیس و تراکتور ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معمولاً دیدار سوپرجام بعد از اتمام لیگ برتر و جام حذفی یا نهایتا قبل از شروع فصل جدید برگزار می‌شود.

خبرورزشی -  با گذشت ۱۸ هفته از رقابت‌های لیگ بیستم هنوز دیدار سوپرجام که مربوط به فصل قبل می‌شود برگزار نشده و جالب اینکه سازمان لیگ برنامه این بازی را هم اعلام نکرده است.

نکته دیگر این که قرار بود ماهها قبل کفش طلای آقای گلی دیاباته به وی تحویل داده شود که این کار هم انجام نشده و اصلاً انگار مسئولان سازمان لیگ چنین کفشی ندارند که به مهاجم خارجی استقلال بدهند! شرایط کرونایی بهانه‌ای شده تا یکسری مراسم مثل اهدای کفش طلا و یا مراسم مربوط بهترین‌های لیگ قبلی برگزار نشود.

گفتنی است مسئولان پرسپولیس و تراکتور طی روزهای گذشته پیگیر برنامه سوپرجام بودند اما فشردگی تقویم مسابقات و در پیش بودن لیگ قهرمانان آسیا باعث می‌شود که این دیدار حداقل چهار پنج هفته آینده برگزار نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    به مدیران پرسپولیس پیشنهاد می شود سوپر جام را به تراکتور ساری تبریز بدهند به عنوان جام دوستی.. به نوعی صرف نظر کنند از اون بازی.
  • پیام IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    توو جزییاتی مثله کفش طلا خیلی ضعیفیم مثل اون سال که به بیرانوند بجای دستکش طلا توپ طلا دادن تو سخت افزار هم که هممون میدونیم چیه داستان تو برنامه ریزی هم که از این داستان سوپر جام معلومه بعد میگن چرا میزبانی و به ما نمیدن توهم توطعه داریم همش
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ،،،،بریدن سر به خاطر یک تیم بی خاصیت و بی هویت و بی در و پیکر ،،،،،،پاپا مسعود ابر تیم تراکتور بفرسته ترکیه بعد جام حذفی بدون حضور تراکتور توی آزادی برگزار کن کی به کیه فقط برای لنگ جام اسنپی بتراش ولی محاله که مثل تاج بتوانی برای لنگ موز بسازی موزه با آفتابه اسنپی که جذابیت ندارد عشقست موزه لوور تاج اصیل اریایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی