سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
۱ |
۳
وعده جدید افشین قطبی/ ممکن است دوباره برگردم!
منبع: برنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

افشین قطبی سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: به نظر من سپاهان با نویدکیا و استقلال با مجیدی و تراکتور با خطیبی و همین طور فولاد با نکونام تیم‌های مدعی هستند که رقبای جدی برای پرسپولیس محسوب می‌شوند.

خبرورزشی - حرف‌های افشین قطبی همیشه برای فوتبالی‌ها به ویژه طرفداران تیم پرسپولیس جذاب است. خلاصه‌ای از مصاحبه تازه قطبی را در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس شرایط خوبی را در سال ۹۹ داشت و اکثر اتفاقاتی که برای این تیم رخ داد، اتفاقات خوشایندی بود. این روند می تواند در سال بعد هم برای پرسپولیس تکرار شود و به نظر من بدون شک این تیم شانس اول قهرمانی در فصل جاری لیگ است. با توجه به تقویت خط حمله و نفرات خوبی که پرسپولیس در نقل و انتقالات جذب کرده، باید شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم را به پرسپولیس بدهیم.

*لیگ امسال تیم های خوبی را دارد و این موضوع رقابت را برای قهرمانی جذاب تر می کند. به نظر من سپاهان با نویدکیا و استقلال با مجیدی و تراکتور با خطیبی و همین طور فولاد با نکونام تیم های مدعی هستند که رقبای جدی برای پرسپولیس محسوب می شوند. با توجه به حضور این تیم ها، پیش بینی می کنم  نیم فصل دوم رقابت جالب و خاصی در لیگ برتر اتفاق بیفتد.

*مسلما برای مربی هرجور اتفاق قابل رخ دادن است و ممکن است در آینده اتفاقات جدیدی برای من رخ بدهد. همان طور که یک روز در چین هستم یک روز در هلند، ممکن است دوباره برای مربیگری به ایران برگردم و بتوانم به فوتبال مملکتم خدمت کنم.

*اتفاق تلخی که در این سال برای مهرداد میناوند و علی انصاریان افتاد برای هیچ کس فراموش شدنی نیست. این حادثه تلخ اتفاقی بود که همه ما را متاثر کرد. خداوند به خانواده آنها صبر و آرامش بدهد. از همین جا از هواداران پرسپولیس می خواهم یاد مهرداد و علی را مانند هادی نوروزی همیشه زنده نگه دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج اصیل IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    آقای قطبی فراموش نکن که هادی نوروزی کشتن به خاطر فرار از عذاب وجدان یادش می کنند لنگییا ،،ولی علی و مهرداد بر اثر بیماری فوت کردن و در این مورد لنگییا هیچ عذاب وجدانی حس نمی کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی