نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴
۴ |
۴
سوارکاری زنان در گنبدکاووس ممنوع شد؟/ ماجرای بنر جنجالی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان می‌گوید به دلیل شیوع کرونا مسابقات بدون تماشاگر بوده و این موضوع ربطی به خانم و آقا ندارد.

خبرورزشی -  در فضای مجازی عکسی با عنوان ممنوعیت سوارکاری زنان در گنبد کاووس منتشر شده که بازخوردهای زیادی داشته است. در این عکس بنری در بیرون مجموعه سوارکاری شهرستان گنبد کاووس  دیده می‌شود که روی آن نوشته شده است "ورود کلیه بانوان محترمه به مجموعه سوارکاری جهت عکسبرداری و ورزش در پیست سوارکاری اکیدا ممنوع می باشد."

ناصر رزاقیان رئیس هیئت سوارکاری استان گلستان درباره این بنر گفت: هیچ شخصی در خصوص نصب این بنر با ما صحبت نکرده است. به دلیل شیوع کرونا مسابقات بدون تماشاگر بوده و این موضوع ربطی به خانم و آقا ندارد. حتی هیچ کلاس آموزشی از طرف ما مجوز داده نشده که بگویند ورود خانم ها ممنوع است. 

او افزود: شاید به دلیل تعطیلات از این مجموعه استفاده نوروزی می شده و برای همین این مورد نوشته شده است. در کل برای مسابقات تفاوتی بین خانم ها و آقایان وجود ندارد. در ضمن  اصلا مسابقاتی نیست که برگزار شود تا ورود بانوان به آن ممنوع باشد!

رزاقیان گفت: در استان اکنون نه مسابقاتی برگزار می شود و نه کلاس آموزشی هست که بخواهیم ورود را برای بانوان ممنوع کنیم. شاید در ذهن افرادی که این بنر را نصب کرده اند چیزی بوده اما نتوانستند به خوبی منظور خود را بیان کنند و ما این موضوع را تایید نمی کنیم. این موضوع به هیچ عنوان به اطلاع هیئت نرسیده و از طرف خودشان بنری را نصب کرده اند.

او در آخر افزود: اگر مسابقاتی برگزار شود باید با اجازه ستاد مبارزه با کرونا باشد و قطعا بدون تماشاگر خواهد بود و فرقی نمی کند آقا باشند یا خانم. این بنر بدون اطلاع ما نصب شده و از این موضوع بی خبر هسیتم. احتمالا هیئت سوارکاری گنبد این بنر را نصب کرده و با ما هماهنگی صورت نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غریب آشنا IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    با سلام ما.اگر این حالت را بیشتر درباره گرانی و بی انصافی باشیم تاحال اجناس سر به فلک نمیزدند تابلو ممنوعیت را در جای نصب کنید سهمی گیر مردم بیاد رفتن کوه مهم تر از وضع اقتصادی مردم هست چرا اینقدر دنبال این حرکات هستین مردم میگویند سال هزارو چهارصد سال خوبی در راه است ولی سالی که نکوست از بهارش پیداست امده گرانی های بد از عید باشید تا کوه و دوچرخه و امثال این اقدام سپاس از خبر ورزشی
  • ایران IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ورود بانوان به ایران ممنوع!
  • x IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    تو جای عجیبی زندگی میکنیم
  • Payam US ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    خوب چه کاریه کلا بگین خانومها از خونه بیرون نیان خودتان را راحت کنید. اینجوری خیال همه راحت میشه. طالبان هم خوشحال‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی