نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
این «معروفِ» جادوگر و سرگرم‌کننده درجه یک/ تمجید ویژه از کاپیتان تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون جهانی والیبال در تمجید از کاپیتان تیم ملی ایران، نوشت: معروف یک جادوگر و سرگرم‌کننده درجه یک والیبال است.

خبرورزشی - فدراسیون جهانی والیبال در چند ماه گذشته ۱۰۰ بازیکن برتر جهان از سال ۲۰۱۰ تا کنون را در گزارش‌های متعدد و جداگانه معرفی کرده است.

این فدراسیون در مرحله دوم و در اینستاگرام خود، برترین‌ها را از میان این بازیکنان معرفی می‌کند که در مطلبی به تمجید از کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پرداخت.

در این مطلب آمده است: معروف مهارت‌های دفاعی و حمله‌ای شگفت‌انگیزی را به نمایش گذاشته و همیشه به طور مداوم، حرکات و بازی‌های خیره‌کننده‌ای داشته که میلیون‌ها هوادار والیبال را حیرت‌زده کرده است. او واقعاً یک جادوگر و سرگرم‌کننده درجه یک والیبال است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    ایرانیها اگر مربی در سطح جهانی داشته باشن پیشرفت زیادی میتونن داشته باشن ، برای تیم ملی فوتبال هم باید بجای مربیان درجه دو و سه اروپا از مربیای درجه یک ولی ارزونتر که اسمی نیستن و قراردادهای تجاری ندارن، استفاده کرد، با این پولهایی که الکی به ویلموتس و بقیه دادن، میشه مربی در سطح کی‌روش ولی با تفکرات هجومی مطابق با ذات فوتبال ایران آورد و در آسیا هم قهرمان شد ولی با مربیای درجه دو و سه کروات نمیشه، مربیان ایتالیایی تفکرات دفاعی دارن ولی اگر مربی هجومی مثل استراماچونی ولی در سطحی بالاتر و رزومه دارتر پیدا کنن خوبه یا دنبال مربیای آلمانی یا اسپانیایی ارزونتر و با رزومه معقول میرفتن تیم ملی پیشرفت بهتری میکرد. برنامه بلند مدت برای فوتبال باید این باشه. با مربیای مقطعی و کروات ضعیف نمیشه مگه اینکه برانکو یا دالیچ رو بیارن، بقیه فقط وقت رو تلف کردن و یه نسل خوب دیگه هم میسوزه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی