نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دلیل دعوت نشدن مدافع پرسپولیس به تیم ملی/ استوری طعنه‌آمیز دردسرساز شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سعید آقایی مدافع پرسپولیس به خاطر استوری طعنه‌آمیز اخیرش به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

خبرورزشی - لیست جدید تیم ملی برای بازی تدارکاتی برابر سوریه در حالی اعلام شد که اسمی از سعید آقایی یکی از آماده‌ترین بازیکنان پرسپولیس در آن دیده نمی‌شد. آقایی با انتشار استوری کنایه‌آمیز در صفحه اینستاگرام خود، نسبت به دعوت نشدن خود به اردوی تیم ملی فوتبال معترض شد. 

آقایی نوشت: آرزوی سلامتی برای همه عزیزان، امیدوارم تو سال ۱۴۰۰ در کشور عزیزمان عدالت برقرار باشه و حق هیچ ایرانی در هیچ زمینه‌ای پایمال نشه.

گفته می‌شود این استوری طعنه آمیز باعث ناراحتی شدید دراگان اسکوچیچ شده است. با این حساب به نظر می‌رسد پرونده دعوت مدافع چپ سرحال و آماده پرسپولیس با یک استوری احساسی حداقل تا مدتی بسته شود.

در حال حاضر دراگان اسکوچیچ سه مدافع چپ به اسامی؛ میلاد محمدی، جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را به تیم ملی دعوت کرده است. ضمن آن که احسان حاج صفی کاپیتان و هافبک تیم کشورمان نیز توانایی بازی در سمت چپ خط خط دفاعی را داراست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    مطمئن نیستم حرف شما درست باشه ولی اگه اینجوری باشه سرمربی تیم ملی غلط کرده که بابت این استوری ناراحت شده و نمیخواد دعوتش کنه، مگه پای منافع ملی در میون نیست؟؟ مگه هزارجای دیگه تو کارش دخالت نمیکنن؟؟ مگه عارف غلامی رو بهش نگفتن دعوت کنه؟؟ حالا چون طرف یه استوری گذاشته و صحبت دوپهلو کرده باید دعوت نشه؟؟ به مهد کودک تیم ملی ایران خوش آمدید. با این فدراسیون منتظر اتفاق های بدتر از اینم باشید. مطمئنم همین شماها که از اسکوچیچ دفاع میکنید فردا میریزید سرش که چرا منافع ملی رو بخاطر یه ناراحتی بچه گانه از یه استوری نادیده گرفته!
    • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      داداش دمت گرم ولی اینا الکی می نویسند مصالح تیم ملی به همه چیز ارجعیت داره مطمعنا آقایی با تلاش بیشتر به تیم ملی میرسه
  • رضا GB ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    اين دخالت سياست در ورزشه و فيفا بايد فوتبال ايران رو تعليق كنه. علت عدم دعوت وريا هم همينه.
  • فری عشقی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    آقایی یه فصل در پرسپولیس درخشید و همه کار کرد آقای سرمربی خدا رو خوش نمیاد چون شش تا پرسپولیسی دعوت کردی حق این پسر ازش گرفته بشه هم در آسیا و هم در لیگ به حرکت یکی از بهترین های امسال بوده و همیشه در حد بالا خودشو نشان داده درود بر فرزند برومند پرسپولیس آقایی عزیز
  • مهرناز IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    در کشوری که بازیکن هایی مثل عارف غلامی چون خواهر زاده وزیره هم به استقللال میرسه و فیکس میشه و هم باید به تیم ملی دعوت بشه فرقی هم نمیکنه که حتی فوتبال بازی کردن هم بلد نباشی از اون ور جوانان که در این چند سال مثل آقایی عزیز که واقعا کمترین حقشون پوشیدن پیراهن تیم ملی هست ازش محروم باشن این آقای سرمربی هم از همین سیستم آوردش و باید بازیکن هایی سفآرشی مثل عارف غلامی رو دعوت کنه اینجا ایران ...
  • آرمین IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    مربی ایران اصلا به درد نمی خوره. آقایی بدون شک در پسته خودش بهترین مدافعه ایرانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی