نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
۱۲ |
۴
استقلال - پیکان لغو می‌شود؟/ آخرین تصمیم سازمان لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای تیم استقلال که به کرونا مبتلا شده‌اند به احتمال فراوان تا روز بازی با پیکان بهبود پیدا می‌کنند.

خبرورزشی - مثبت شدن تست کرونای ۹ عضو تیم استقلال (شامل ۵ بازیکن و ۴ عضو کادرفنی) موجی از نگرانی دربین اهالی فوتبال ایجاد کرده است. تمرینات آبی‌های نیز پایتخت قرار است بدون اعضای کرونایی برگزار شود و البته چند روز دیگر دوباره از اعضای تیم تست گرفته خواهد شد.

صحبت‌هایی مبنی بر لغو دیدار بعدی استقلال در لیگ برتر شنیده شده است. آبی‌های پایتخت طبق برنامه قبلی روز ۱۴ فروردین ماه باید با پیکان تهران روبه رو شوند. از آنجایی که ۱۰ روز تا این مسابقه زمان باقی مانده اما بعید است که خبری از لغو بازی باشد.

سال گذشته که اعضای استقلال مبتلا به کرونا شدند، دیدار این تیم با پارس جنوبی لغو شد و حالا نیز بحث‌هایی درباره معوق شدن مسابقه بعدی آبی‌ها ایجاد شده که البته بعید به نظر می‌رسد. چراکه تا آن زمان احتمالا استقلالی‌های کرونایی شده بهبود یافته‌اند و حتی چند روز زودتر هم می‌توانند در تمرینات شرکت کنند.

کمیته مسابقات سازمان لیگ نیز هنوز برنامه‌ای برای لغو دیدار استقلال و پیکان ندارد و قصد دارد طی روزهای آینده با انجام تست‌های جدید از آبی‌ها تصمیم خود را درباره این بازی اتخاذ کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    "سال گذشته که اعضای استقلال مبتلا به کرونا شدند، دیدار این تیم با پارس جنوبی لغو شد" سال گذشته واقعا مبتلا شدند؟؟ یا مبتلا نمایی کردند و باعث عامدانه سقوط پارس جنوبی بی نوا شدند آنهم با حمایت بالایی های وزارت و فدراسیون!!!
    • صامت US ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      سازمان لیگ وفدراسیون درهدمت استقلال.به هیچ وجه نبایدآبی دردل استقلال تکان بخورد
    • ملغی شود ! IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
      مگه این تیم لنگ تهرانه که بی دلیل و با هر دلیل بیجا و ناجوانمردانه ای بازیش رو عقب بندازن چه خوش گفت سازمان لیگ در مورد تعویق بازیهای لنگ : " از بالا گفتن "
  • محمدطاها IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    به امید خدا تا بازی پیکان تستاشون منفی بشه..ولی امیدوارم باشگاه از قرارداد بازیکنان کسر کنه تا اصول حرفه ایگری رو یاد بگیرند..بخاطر سهل انگاری و رعایت نکردن پروتکل بهداشتی از طرف بعضی بازیکنا وضعیت تمرین و اردوی مهم تیم لغو شد یه ماه دیگه هم بازیهای حساس تیم تو آسیا شروع میشه..
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    کیسه یک تیم حکومتی
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    این بار نوبت پیکان هست . اولش بخاطر کیسه سر پارس جنوبی را بریدن الان هم که می خوان برای موفقیت الدوجرخه پیکان را قربانی کنند . کیسه یک تیم حکومتی
  • محسن IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    حتی اگر هم درمان نشن بازی نباید لغو بشه چون عامدانه خودشونو مبتلا میکنن تا امار مبتلاها زیاد شه و بازی برگزار نشه ، به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی و ابتلای عامدانه حتما بازی باید برگزار شه ، قاعدی و یزدانی بدون ماسک شگ گردانی کنن و بازیها لغو شه ؟ هر چند داروی ووریا غفوری معجزه میکنه و نهایتا ۴۸ ساعت دیگه درمان میشن ، هر چند اصلا کسی الوده نیست برای مصدوم نشدن تو بازی نه چندان مهم با سوریه کرونا نمایی میشه
  • داریوش IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    خبر کیسه شروع کرد نقش خودش را در مظلوم نمایی استقلال، هنوز تیم کیسه در تمرینات بسر میبره و به گفته خودتون ۵ بازیکن کیسه مبتلا هستند و طبق مقررات تا وقتی تیمی میتونه یازده بازیکن در زمین و شش نفر در نیمکت داشته باشه باید بازی کنه ،،،،،همانطور که ذوب آهن بازی کرد با پدیده و هر چه در خواست لغو بازی را داد به هیچ عنوان سازمان لیگ قبول نکرد و اگه کیسه ورزشی با مجیدی و فرزاد از الان شروع به ننه من غریبم بازی در آورده ،حتمآ با سازمان لیگ هماهنگه و حتی تا فردا هم صبر نکره برای شروع ضایع کردن حق دیگر تیمها .این نشون میده برای یکبار دیگه که کیسه تیم حکومتی هستش.. و وزیر هم پرس پلیسیه !!!!
  • فری عشقی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    سر داستان کورنا پارسال تیم پارس جنوبی رو نابود کردن آخرش هم مشخص شد به دروغ گفتن کرونا دارن الان هم چون دیدن این سه تا در تیم ملی تست شون مثبت بازم میخان یه چندتا بیشتر کنن تا بازم بازی نکنند
  • javad US ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    bayad in afrad har kodam jarimeh sangin shavand
  • 6وه IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    از کارهای کثیف مجیدیه
  • محسن IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    محمدان بنگلادش دو لنگ صفر جام باشگاهای اسیا تمام اعضای لنگ واکسن کرونا زدن خیالشان راحت است تیم های دیگر کیلو چنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی