واکنش فرودگاه امام به ماجرای جنجالی رادوشویچ/ او را نشناختیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ، سنگربان تیم پرسپولیس به ایران بازگشت اما بازگشت او با حواشی‌ای در فرودگاه همراه بود.

خبرورزشی - دروازه‌بان پرسپولیس پس از بازگشت به ایران در یک استوری اعلام کرد که در فرودگاه قصد داشتند تا از او بابت تست کرونا مبلغ بیشتری دریافت کنند. این موضوع حالا  با واکنش روابط عمومی فرودگاه امام مواجه شده است و آنها این ماجرا را این طور توضیح داده اند:

«پیرو پست اینستاگرامی آقای بوژیدار رادوشویچ، دروازبان محترم تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر دریافت مبلغی بیشتر از مبلغ مصوب وزارت بهداشت جهت تست کرونا در بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به اطلاع میرساند، مبلغ تست کرونا در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت اتباع ایرانی مبلغ ۲۳۰ هزار تومان و برای اتباع خارجی مبلغ ۴۰ دلار یا ۳۵ یورو و یا معادل ریالی آن می‌باشد که با نرخ امروز دلار، مبلغ ۹۶۰ هزار تومان می‌باشد. 

البته اتباع خارجی که در ایران اقامت داشته باشند هم می‌توانند همان مبلغ اتباع ایرانی یعنی ۲۳۰ هزار تومان را پرداخت کنند. در این مورد خاص، مامور محترم بهداشت مرزی به دلیل عدم شناخت از آقای رادوشویچ، از ایشان هزینه تست کرونای اتباع خارجی را طلب می‌کنند، ولی پس از اعتراض همراه ایرانی ایشان و مشخص شدن مجوز کار و اقامت ایشان در ایران، همانند اتباع ایرانی از ایشان و همسرشان مبلغ ۲۳۰ هزار تومان اخذ می‌گردد.»

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • fred US ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    الان من یک سوال برام پیش اومد که امیدوارم یک نفر یا خبرورزشی من را روشن کند. اگر فردی مثل من یا رادو قبل از ورود به فرودگاه تست داده باشیم (در کمتر از ۴۸ ساعت) و به ایران بیایم, باز هم باید با زور پول بدهیم و تست شویم تا چاله های مالی پر شود ؟ یا تست ما را قبول می کنند؟
  • علی US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
    یعنی چی او را نشناختیم؟ یعنی اگه می شناختین زیادی نمی گرفتین؟این یعنی مسئولین فرودگاه مسافران خارجی را حتی بیشتر از مبلغ مصوب میچاپند!در آمریکا نه تنها آزمایش کرونا مجانی است بلکه واکسنش هم مجانی است و دولت هزینه اش رو پرداخت می کنه اونوقت در کشور خودمون نه تنها بابت آزمایش کرونا پول میگیرن حتی بیشتر از مبلغ مصوب هم می گیرند. صد رحمت به سر گردنه!
  • صادق IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    مگه قراره ایش.ن همه رو بشناسن ؟؟؟ باید مدارک رو چک کنن. قرار نیست که تمام اتباع خارجی رو بشناسن که ، گیرم که ایشون اعتراض کردن باقی نفراتی که اعتراض نمیکنن رو تیغ میزنید؟؟
  • حقگو IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    این دو نرخی و چند نرخی یعنی فسادیک عمر است گرفتار چند نرخی هستیم این وسط دوستان و آشنایان در بعضی موارد شامل بند رئوفیت و در بعضی موارد شیطنت و واریز به جیب حتی به صراحت در آیین اسلام نباید تمایزی باشد
  • محمد IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    والله از این دو نرخی بودن چی بگم!!! دوما اینها فکر میکنند هر می که با هواپیما وارد و خارج می‌شود میلیارد هست!!!؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی