نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
۰ |
۰
گزارش تمرین استقلال/ ادامه غیبت کرونایی‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را برای بازی با پیکان پیگیری کرد.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده سازی خود از ساعت 17 در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برنامه های خود را پیگیری کرد.

*احمد مددی با گذشت دقایقی از تمرین در ورزشگاه حاضر شد و با مجیدی به صحبت پرداخت. وی در ادامه خطاب به بازیکنان گفت: سال نو را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی پر از موفقیت و همراه با سلامتی را پشت سر بگذارید. همچنین آرزوی سلامتی برای اعضای کادر و بازیکنانی که به دلیل ابتلا به کرونا امروز در تمرین نیستند، دارم.

وی افزود: شما عزیزان مایه امید میلیون‌ها هوادار استقلال هستید و باید از خودتان مراقبت کنید. این ویروس پیر و جوان نمی‌شناسد. چشم هواداران به شماست و باید به شدت مراقب خودتان باشید. ما امسال در هر سه جام حضور داریم و هواداران توقع دارند با تمام قوا بازی کنید و مطمئنا شما در هر سه جام مدعی هستید. باشگاه، هیات مدیره و کارگزاری با تمام وجود حامی شما بازیکنان و کادرفنی است و امیدواریم با تلاش شما، استقلال بازهای زیبا و نتایج خوبی را کسب کند و ان‌شاءالله بتوانید در سال ۱۴۰۰ نتایج درخشانی کسب نمایید.  

گزارش تمرین استقلال/ ادامه غیبت کرونایی‌ها

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر نوشادی به گرم کردن پرداخته و سپس به کار تاکتیکی مشغول شدند. مثل روز گذشته فراز کمالوند و بهزاد غلامپور در تمرین حضور نداشتند.

* سید حسین حسینی و بابک مرادی در تمرین امروز غایب بودند. مرادی از ابتدای سال در تمرینات شرکت نکرده و حسینی در هتل آکادمی قرنطینه است.رشید مظاهری، مهدی قائدی و عارف غلامی 3 بازیکن ملی پوش استقلال هستند که هر 3 نفر به دلیل ابتلا به کرونا از تیم ملی خط خوردند.

*شیخ دیاباته و محمد دانشگر مثل روزهای گذشته در تمرین امروز حضور نداشتند.به گفته مسئولان استقلال دیاباته فردا وارد تهران خواهد شد.

* تیم فوتبال استقلال روز چهاردهم فروردین ماه به مصاف پیکان می رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی