نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش ستاره استقلالی به رای جنجالی حاج صفی/ شبکه سه ندارم؛ بازی‌های استقلال را نمی‌بینم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندارانیک تیموریان ستاره سابق فوتبال ایران درباره علی کریمی و رای جنجالی احسان حاج صفی توضیحاتی داد.

خبرورزشی - آندارانیک تیموریان در بخشی از گفت‌وگوی خود با ایلنا درباره علی کریمی و رای نیاوردن او در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: علی آقا یکی از افتخارات فوتبال ایران هستند و اینکه از قبل معلوم بود که ایشان رئیس فدراسیون نمی‌شوند. به نظرم ریسک کردند و البته همیشه ریسک‌های بزرگ می‌تواند یک آدم را در زندگی موفق کند. علی آقای کریمی هم جزو چنین شخصیت‌هایی در فوتبال ایران هستند. 

وی درباره انتقادات شدیدی که به احسان حاج صفی به خاطر رای جنجالی شد گفت: حق انتخاب هر شخصی به آن شخص برمی‌گردد و آقای حاج صفی هم اگر به آقای کریمی رای می‌دادند، باز رئیس فدراسیون نمی‌شد. 

او در واکنش به وضعیت استقلال نیز پاسخ جالبی داد و گفت: فوتبال ایران را کلا دنبال نمی‌کنم چون که در خانه شبکه سه نداریم.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    چه واکنش جالبی با تشکر از ایشان که بالاخره این مسئله را روشن کردند که هرکسی حق رای دارد و اگر حاج صفی رای هم میداد علی کریمی رای نمیاورد. این معادله بسیار سخت فهمش خیلی سخت بود!!!
    • غضنفر IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      استاد اعظم اینجا یک بحث دیگری در میان است که شما نسبت به آن در جهل مرکب به سر میبرید. یکم: رای کاپیتان تیم ملی شخصی است یا می بایست نتیجه نظر اکثریت ملی پوشان باشد؟!! دوم: چرا کاپیتان محترم تیم ملی جوری تظاهر و رفتار کرد که رایش علی کریمی بوده؟!!!!!!!
  • الدوچرخه چی IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    با اینکه از کیسه جماعت خوشم نمیاد.اما فقط به دلیل اینکه شبکه سه نداری وکلا اخبار کیسه رو درحد توجه نمیدونی یه ایول داری.
  • کورد IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    پس به یزید هم رای بدهید . مرد حسابی مسئله این بود که فوتبال از دست مافیا خارج بشود که نشان دادی با مافیا شریک هستز
  • ایمون زاید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    جناب آندو شما آدرس غلط نده و موضوع رو عوض نکن ،هیچ آدم با شرفی به خودش اجازه نمیده افکار عمومی رو فریب بده ،حاج صفی زیر پست سید جلال نوشت رای من فقط علی کریمی ،این کار هر آدم با وجدانی نمیتونه باشه ضمنا هیچ آدم با وجدانی هم از یه همچین آدم منافقی حمایت نمیکنه
  • تاج اصیل IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    انهایی که میگن رای حاج صفی مهم نبوده در جریان نیستند که اگر علی کریمی یک رای دیگر می گرفت لنگ یک ستاره دیگر به افتخارات اسنپی و منیریه ای پاپا مسعود اصافه می کرد پس یک رای برای لنگ اهمیت داشته
    • بهبودی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      شماها فعلا تو سیاره های بی فروغ تون بدمید شاید یکم نورشون برگرده. فکرشو بکنید دو تا سیاره انتهای آخرین کهکشان راه شیری. منو یاد مسافر کوچولو می ندازه البته سیاره ی اون قشنگ تر از این دو تا سیاره بود.
  • محمدی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    چه بلایی کیسه کشاروسرآندو آوردن که حاضر نیست بازیهاشون رو نگاه کنه
  • علی US ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    حق انتخاب شخصی نبوده حاج صفیه به نمایندگی تمام بازیکنان تیم ملی رای می داده ولی منافع شخصی خودش رو در نظر گرفته
  • gaber IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
    امثال آندرانیک و هم کیشان ایشون هیچوقت اهل مصاحبه های جنجالی نیستند و کلا می‌خوان آرام و بی هیاهو باشند ایرادی هم ندارد . نظرش محترمه .مانند ما نیستند بخاطر رنگی بودن بکوبند و بتازند و آخرش جز کینه و عداوت چیزی نمیمانه . درود. ارمنی ها قبل از فوتبال ادب را یاد گرفتند . بعنوان یک پرسپولیسی احترام قائلم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی