جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
۸ |
۴
ابزار یحیی گل محمدی در پرسپولیس کاملاً «جور» شد
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عملکرد پنج بازیکن پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با حضور آنها در بین مردان اصلی یحیی گل‌محمدی رابطه مستقیم داشته است.

خبرورزشی - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر بیستم در سال ۱۴۰۰ آماده می‌کند که تا پایان هفته هجدهم با ۳۷ امتیاز و تنها به دلیل گل زده کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات برای کسب پنجمین جام در سال ۱۴۰۰ کار سختی پیش رو دارد. این تیم که باید بازی‌های خود در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا و جام حذفی فوتبال کشور را نیز دنبال کند با تقویم فشرده‌ای در برگزاری دیدارهای خود روبرو است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای اینکه بتواند عملکرد قابل قبولی در سال ۱۴۰۰ داشته باشد لیست بازیکنان خود را در نیم فصل زمستانی تقویت کرد تا در صورت امکان بتواند ترکیب خود را دستخوش تغییر کند. با این حال تعداد دقایق حضور بازیکنان این تیم در فصل بیستم نشان از اعتماد یحیی به پنج بازیکن تأثیرگذار خود دارد.

نور گلزنی پرسپولیس در هافبک!

احمد نورالهی هافبک سرخ‌ها با ۱۶۰۵ دقیقه حضور در زمین بیشترین دقایق حضور را در فصل جاری با پیراهن پرسپولیس داشته است. او که با رفتن بشار رسن علاوه بر کمک به کارهای دفاعی تیمش بازیسازی نیز می‌کند تاکنون ۶ گل برای پرسپولیس زده تا بهترین گلزن تیمش تا اینجای فصل باشد.

نورالهی با تشخیص یحیی هنگام حملات پرسپولیس، خودش را به پشت محوطه جریمه حریفان می‌رساند تا فضا را از مدافعان گرفته و برای خود و هم تیمی‌هایش خلق موقعیت کند.

ابزار پرسپولیس کاملا «جور» شد

لیدر همیشگی

سیدجلال حسینی بدون شک با گلزنی هایش در مقام مدافع میانی یکی از بهترین سال‌های فوتبالی خود را پست سر می‌گذارد. کاپیتان سرخ‌ها در چند سال اخیر تاکنون چهار گل به ثمر رسانده است تا نشان دهد همچنان در قامت یک مدافع ۳۹ ساله می‌تواند برای تیمش تأثیرگذار باشد.

مدافع مستحکم پرسپولیس که رهبری این تیم در داخل مستطیل سبز را بر عهده دارد تا پایان هفته هجدهم، ۱۵۳۰ دقیقه برای سرخ‌ها بازی کرده است تا یکی از مردان اصلی یحیی لقب بگیرد.

آقای کلین شیت

حامد لک همچون سیدجلال حسینی ۱۵۳۰ دقیقه در لیگ برتر بیستم بازی کرده است. دروازه بان سرخ‌ها در سال ۱۳۹۹، تعداد ۱۶ بار کلین شیت داشته است. آماری رویایی برای سنگربانی که بالاخره توانست به اردوهای تیم ملی ایران بازگرد و شانس خود را برای ایستادن در چارچوب دروازه این تیم بیازماید.

لک در فصل جاری نیز تا کنون تنها ۹ گل دریافت کرده است که نشان از عملکرد درخشان او تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر دارد.

ابزار پرسپولیس کاملا «جور» شد

هافبک متمایل به مهاجم!

وحید امیری هافبک ملی پوش فوتبال ایران همچنان در پرسپولیس خوب بازی می‌کند. او بر خلاف میل باطنی اش به دلیل ضعف مهاجمان این تیم در امر گلزنی مجبور به تغییر پست و حضور در خط حمله سرخ‌ها در برخی مسابقات شد اما از وظایف خود در انتقال سریع توپ از دفاع به حمله هم کوتاهی نکرد تا کمک زیادی به پرسپولیس در به ثمر رسیدن ۲۴ گل کند.

نعمت آلترناتیو در پرسپولیس!

سیامک نعمتی در فصل بیستم بارها تغییر پست داشته است. او در روزهای ناکامی مهدی شیری در دفاع راست به این منطقه بازگشت و هر بار هم که یحیی گل محمدی از او خواست به جمع بازیکنان خط میانی اضافه شد. توانایی حضور او در پست‌های مختلف باعث شد تا نعمتی ۱۲۵۱ دقیقه در لیگ برتر بیستم برای سرخ‌ها بازی کند و تبدیل به پنجمین ضلع اصلی این تیم شود.

بازیکنانی که برای تحقق رؤیای بزرگ هواداران خود در مسیر کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران می‌توانند تأثیرگذار باشند و یحیی گل محمدی را در قامت مرد شماره یک نیمکت سرخ‌ها موفق تر از همیشه نشان دهند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    ابزارتون هم جور باشه یعنی اگه سلطانی فر و فدراسیون هم در خدمتتون باشن این رو بدونید که هیچ شانسی ندارید و استقلال با ۱۳ برد پیاپی با اختلاف قهرمان لیگ میشود و لنگ این فصلم هیچی نمیشه خخخ
  • یحیی مو مصنوعی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    یحیی گل ممدی فقط راضی باشه...!!!بقیه تیمها مهم نیستن.. عحب قدرتی داری گل ممدی: رسول پنا رو اخراج کرد..تقویم لیگ رو تغییر داد..سوپر جام رو باتراکتور عقب انداخت....به ستاد کرونا برنامه میده...داوران ازش عذرخواهی میکنن.روی هر بازیکنی دست بذاره براش میگیرن ... خیال شون از هم چیز راحته...وزیر و دار دسته و نهادهای سیلسی و بسیج شدن کل کشور در چهل سال گذشته برای سوگلی اینجوری گل هاشون رو میزنن...!!
    • تا ابد سرخ IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
      كرونايي شدن كيسه كشا رو از قلم انداختي،،اونم تقصير يحيى بوده!!!خخخخخخخ
  • یحیی چرا دیگه گریه نمیکنی؟ IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    خیلی جالبه..!! اوایل فصل یحیی مو مصنوعی به همراه شکوری و مسولان لنگ گریه و جو و هیاهو راه انداختن که نمیخان بگذارن ما قهرمان بشیم..!! خوب حالا چی شد؟ چرا دیگه گریه نمی کنید؟؟ چطور شده الان خنده رو لب تون غنچه کرده ؟؟ هنوز یادمون نرفته شکوری و دوستان دیگر لنگ طی چند سال که تکیه بر کرسی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش زده بودند چه خدمات بی شماری به باشگاه لنگ کرده اند که از جمله این کمک های می توان به؛ تغییر برنامه لیگ وتغییر تقویم لیگ، لغو اردوهای تیم ملی بخاطر لنگ، مساعد کردن شرایط بنفع لنگ فراری دادن مربیان لیگ‌براری ..فراری دادن بازیکنان ، پرداخت به موقع پول بازیکنان ..رانت و نفوذ در وزارت ..برگزاری اردوهای خارجی و و برنامه ریزی ها برای لنگ سوگلی و هزاران خدمات دیگر ..! البته ناگفته نماند چهل سال گذشته به انواع مختلف به این تیم که دارای مکتب قهوه خانه ای است کمک های زیادی شده که خیلی از آنها پشت پرده بوده...(بخصوص زمان هدایتی وعابدینی و رویانیان و شرکت دولتی فولاد و....) بهر حال همه این ظلم و ناعدالتی لنگ در فوتبال ایران را.در تاریخ ثبت و ننگ با هیچ چیزی پاک نمی شود....
  • فری عشقی IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    عشقی پرسپولیس سرزمین پارس&&&&:$$ نماد تاریخ،فرهنگ،تمدن،و مردمی بودن ما عاشقانه پرافتخار ترین و پرهوادارترین تیم ایران و آسیا همیشه به شما شیر های پارسی افتخار میکنیم تیم های کوچلو مثل کیسه(عربستان)هم مثل همیشه ،همون همیشگی...خخخ
  • کورش IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    زنده باد پرسپولیس بزرگ که ده ساله کیسه هروقت اسم بزرگش رو میشنوه پماد لازم میشه....خخخخ عاشقانه عاشقیم نماد تمدن پارسی با بیش از پنجاه ملیون عاشق در جهان میدرخشی در سرزمین پارس و جهان
    • داغ سرخ IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      بله کیسه کشا یادشون رفته تیمسار خسروانی چه خدمتهایی به کیسه کشا با زور گویی به پرسپولیس و تیمهای دیگر انجام میداد و جامهای الکی و زورکی
  • میلاد IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
    فقط شما لنگیا بگین تا قبل اینکه سلطانی فر وزیر شه شما کجا بودیدو چیکار میکردید. بخدا که خیلی پررو هستین. جالب اینه که اون .......بی معرفتو به ما نسبت میدین. زنده باد تاج کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی